onhandige broekmaat?

Altijd als ik broeken koop zit de broek bij mijn kont heupen en (ik denk) onderrug heel erg los en bij mijn bovenbenen heel strak. een kleinere maat kan dan niet omdat ik hem dan niet over mn bovenbenen krijg en een grotere maat is ook.totaal geen optie dan is die veelste los.
Heeft iemans tips voor een bepaald(e) winkel/merk waarbij hier een handig model broek voor is?

Heb hier ook altijd problemen mee. Vind de highwaist van Cheap Monday wel erg fijn.

Oke dankje!

Ik heb precies hetzelfde :stuck_out_tongue: Ik ga altijd op goed geluk af. Maar de broekleggingen die H&M altijd heeft, passen me dan wel altijd goed (die met een ritsje aan de zijkant en €14,95 kosten).

Dankjewel

Ik heb hetzelfde probleem dus ik koop al m’n broeken zo dat ze bij de benen goed zitten en bovenaan te wijd en dan een strakke riem er omheen. Ook niet ideaal dus ben wel benieuwd hoe andere mensen dit doen!

ik heb het juist andersom,
bij me enkels zit het heel los
ik heb maat 38 bovenlichaam en vanaf me knieeen 36…

Up

^dat deed ik eerst ook altijd. Maar op den duur is de huid op mijn heupbotten gaan slijten door de strakke riem, en doordat daar nauwelijks vet zit deed dit ook best pijn. Sinds ik highwaist broeken draag doe ik geen riem meer om en dit zit veel lekkerder (ook hoef je niet bang te zijn voor inkijk als je zit)

Hebben jullie de levi curves al geprobeerd?

(bij de enkels zit het ook nooit strak genoeg)

ik vind Esprit fijn, die hebben soms bij de bovenbenen het ook losser. ik koop die broeken altijd in de sale

Koop iig geen high waisted jeans van monki