Dus elk jaar gaan ik en mijn familie naar een ander land om het bij onze oma te vieren. Daar wonen ook twee van mijn beste vrienden. De een is een jongen en daar heb ik een crush op, de ander is mijn nichtje. Als we nieuwjaar vieren vieren we dat meestal bij mijn nichtje, we zetten meestal gewoon muziek op en gaan feesten. Alleen meestal vind ik feesten wel leuk, als ik bijvoorbeeld een keer met mijn beste vriendin naar de disco ga ofzo. Maar tot nu toe vond ik het gewoon niet leuk, we zijn meestal met zijn 4/5 en en de rest danst dus gewoon, en op de een of andere reden ‘durf’ ik niet ofzo. Het lijkt wel alsof ik gewoon geen zin heb om te dansen, terwijl ik het niet voor hun wil verpesten en wel gewoon mee wil doen. Dit is al twee keer zo gegaan en ik wil er echt iets aan doen… Zal ik hier met mijn nichtje over praten? Wat moet ik doen? =/
het is juni
Maar uhm ja, praat erover…
Haha ja ik weet het =’)
alleen we hadden net besloten dat we dit jaar ook weer gaan,
dus was ik weer gaan denken.
Up
Up
Okee, dus jullie gaan elke oud en nieuw met 4 / 5 mensen randomly in iemands woonkamer ronddansen als ik het goed begrijp? En jij zit er een beetje bij omdat je niet wil dansen. Uhm. Kan je niet een feestje zoeken om heen te gaan ofzo? Dan is het misschien iets minder awkward. En anders moet je gewoon even een instelling hebben van ‘Doe eens gek’ en gewoon meedansen.
Ik ga meestal eten en tv kijken met oud& nieuw… Maar goed, andere landen andere culturen
Reindeer, Ok, als je het zo zegt is het een beetje raar. Maar het zijn mijn vrienden, en familie dus als ik naar een ander feestje ga is het aardig asociaal.
Alleen met de instelling doe eens gek, ben ik meestal bang dat ik er niet uitzie…
Bregje, haha het is niet echt een cultuur ofzo, we willen met oud en nieuw net als in nederland (toch?) gewoon samen zijn met vrienden en familie
Als andere dansen, en jij danst mee. Waarom zou jij dan gekker zijn dan de rest?
Maar 1 ding snap ik niet, je zegt; we gaan elk jaar naar een ander land naar oma. Woont je oma dan elk jaar ergens anders of hoe moet ik dit zien?
Lol. Uitgaan/dansen hoort niet bij een cultuur. Het is maar net wat jij leuk vind. Blijkbaar vind jij het leuker om tv te kijken met oud&nieuw terwijl andere mensen liever door hun woonkamer heen stuiteren.
Haha, ja mijn oma woont zegmaar in een ander land, daar is ze ook geboren en getogen
Ik zie net dat ik het een beetje raar heb neergezet, maar we vieren het zegmaar niet bij mijn oma, maar bij een vriend.
Ik heb geen idee, ik had eenkeer gedanst voor de spiegel, alleen het ziet er gewoon niet uit haha. Ik ben nogal onzeker denk ik
Up
Je hoeft echt niet onzeker te zijn! Als zij gek doen, mag jij toch mee gek doen? Lijkt mij. Ik denk dat het gekker is als jij niet mee gek doet.
en dat was te vaak het woord gek in 1 zin hahaha
Ik snap je verhaal niet helemaal?
Als de sfeer er niet inzit, dan zit ie er gewoon niet in. Ik dans graag, maar enkel op goede muziek en als die er niet is, ga ik niet doen alsof ik de tijd van m’n leven heb. Go with the flow, zeker?
Dat heb ik dus ook, dat is eigenlijk precies hoe het altijd gaat.
Zal ik het gewoon zeggen dat ik gewoon niet in mijn vel zit of niet"?
Als ik het zou zeggen, is dat dan niet een belediging voor de rest?
Hoezo?
Ze kiezen tenslotte de nummers uit,
en zij hebben het wel naar hun zin. =/