hoii ik heb een vraag,
ik dacht dat ik mijn pil serieus geslikt had en heb dus op de 23e dag van mijn cyclus seks zonder condoom gehad met mijn vriend. nu heb ik sinds zondag stopweek (vandaag is het inmidddels al woensdag) en ben nog steeds niet ongesteld. na alle berichten op internet gelezen te hebben ben ik gaan twijfelen. want bij mijn allereerste strip van de pil begon ik toen mijn menstruatie begon dat was op een zondag, maar de strips daarna ben ik elke keer gewoon op zondag begonnen. nu twijfel ik of dit wel was terwijl ik ongesteld was, of een paar dagen daarna. ik heb nog geen symptomen, maar kan ik zwanger zijn?
Ik snap niet helemaal wat je denkt dat fout is gegaan? Je slikt de pil gewoon elke keer op dezelfde dag weer na een stopweek, het maakt niet uit of je ongesteld bent of niet wanneer je weer begint met slikken. Zolang er maar niet meer dan een week tussen zit want anders ben je wel onveilig. Maar als je twijfelt misschien even een test doen?
dus als je begint aan een nieuwe strip gewoon de week nadat je stopweek gestart is, is er geen probleem? het zit me niet zo lekker dat ik nog niet ongesteld ben, slaap er erg slecht door.
Doe gewoon een test, dan weet je of je zwanger bent of niet.
dat kan pas 2 weken na de gemeenschap, het is nu 9 dagen er na.
Dan wacht je 5 dagen?
Je verhaal staat er niet helemaal duidelijk maar als je pillenstrip is afgelopen ben je niet gelijk de dag erna ongesteld. Ik heb meestal op dinsdag mijn laatste pil en ben dan pas zaterdag/zondag ongesteld. En dan begin ik de pil weer op woensdag.
Algemeen topic…