Ongevraagde SMS van MTV? Help please!

Ik krijg net een smsje:

There is Something Huge coming to MTV… Kijk The Hard Times of RJ Berger, vanavond om 19.00 uur op MTV! Check voor meer info mtv.nl/hardtimes.

Met als afzender: MTV.

Ik weet niet van welk nummer het afkomstig is. Er staat alleen “MTV” en als ik een bericht terug wil sturen staat er een leeg vakje en moet ik zelf het nummer invullen. Als ik klik op “adres overnemen” staat er geen adres. Ik kan dus ook geen “stop” ofzo terug smsen en ook niet op internet vinden wat dit is en hoe ik het opzeg. Ik kan me niet herinneren dat ik ergens mijn nummer heb ingevuld.

Help, iemand? :stuck_out_tongue: Heeft iemand dit nog meer?

misschien dat je een account hebt op de mtv site ofzo, waar je je nummer hebt ingevoerd :slightly_smiling_face:.

tis gewoon reclame dus haha :slightly_smiling_face:
zo’n ding wat je niet kan antwoordennn

JA IK HEB DAT NET OOK GEKREGEN
ik vind het beetje raar.
Heb je vodafone misschien?
het kan daaraan liggen.

Ik heb 'm ook gekregen. Is volgens mij gewoon reclame, geen abonnement dat geld kost of zo (want heb niet eens meer beltegoed), dus geen zorgen :wink:

Ik heb ook vodafone :wink:

Nee ik heb dat niet.
Maar ik zou inderdaad proberen zo snel mogelijk ervan af te komen, want wie weet kost het heel erg veel geld.
Je kunt ook naar je telefoonprovider bellen, die kunnen waarschijnlijk wel zie van wie/wat de berichtjes afkomstig zijn, en je misschien ook een ‘stop’ bericht geven !

óf iemand anders heeft je nummer ingevoerd, maar dat zal wel heel raar zijn-

Ja ik heb ook Vodafone! x’D

Ik weet alleen niet hoeveel beltegoed ik had, en of er wat vanaf is gegaan hierdoor.

Haha vet toevallig.

Naja ik weet niet precies hoe het met dit smsje zit. Maar ook als je geen btg hebt kun je abbonement berichtjes krijgen, alleen verdwijnt je btg dan als sneeuw voor de zon wanneer je weer opwaardeerd.

Maar zo te zien hebben meerdere mensen hem ontvangen dus het zal inderdaad wel gewoon reclame zijn.

Hebben jullie prepaid of abonnement? Want mijn vriend heeft abonnement van Vodafone maar niks ontvangen :stuck_out_tongue:

ik heb prepaid ja

Ik heb ook abonnement van vodafone en heb niks ontvangen…

Vaag, ik heb ook Vodafone maar ik heb niks gekregen?

Ik heb een SIM-only abonnement.

ik heb prepaid van vodafone, maar niets ontvangen

Heb net ook dat smsje gehad, en ik heb t-mobile prepaid. Denk indd gewoon reclame. Ben geen geld kwijt ofzo dus ga me niet druk maken.

ik kreeg dat ook, is gewoon reclame volgens mij hoor… prepaid vodafone en idd geen geld afgegaan dus laat maar lekker

Oké nou als er geen geld vanaf is gehaald dan maak ik me ook niet druk haha.

Thanks meiden!

Hee, ik heb hem ook gekregen maar ik heb Hi prepaid. Wel raar, hoe komen ze nou weer aan je nummer…

maar idd, het maakt mij niet uit zolang het mij geen geld kost :wink: