Ongevraagd gedownloade toolbar verwijderen, hoe?

Allereerst: Sorry dat ik dit (naar mijn mening onnodig) topic aanmaak, maar ik heb echt jullie hulp nodig.

Er is op mijn Google Chrome een toolbar gedownload, ongevraagd natuurlijk. Nu wil ik 'm dus zo snel mogelijk verwijderen, omdat het én gewoon strontvervelend is, én omdat ik bang ben dat hij virussen meebrengt.
En nu denken jullie vast: Goh, dat staat toch op Google zelf wel? Ja, dat is ook zo, maar ik heb gewoon ALLES al geprobeerd. Ik heb zelfs met m’n virusscanner geprobeerd hem te vernietigen, ook dit helpt niet.

Hebben jullie nog ideeen wat ik kan doen om de toolbar te verwijderen?

Ik had ook een keer zoiets, ALLES geprobeerd, ook uit mijn software enz verwijderd, en toen kon je het gewoon met dat moersleutelknopje rechtsbovenin Chrome uitzetten :’)

@Sparrow Ja, en dan bij downloads toch? Dat staat tenminste op Google, maar dat heb ik dus ook al geprobeerd. :’)

Up. (:

Oke nog een up, ik hoop echt dat iemand me kan helpen. :3

configuratiescherm-programma’s-Een programma verwijderen-progamma’s onderdelen

Inderdaad, wat hierboven gezegd wordt. Bij Programma’s wijzigen of verwijderen moet je de software deïnstalleren. Dat werkt bij mij altijd.

^ Dat dacht ik dus ookal, maar daar staat de toolbar gek genoeg niet bij…

Up.

Staat hij bij achtergrondpagina’s?

Nee, bij Tools → Extensions. Daar horen alle plugins en toolbars te staan die je voor Chrome geïnstalleerd hebt. Geen wonder dat het je niet lukte als je het bij Downloads probeerde te doen :stuck_out_tongue:

typ de ongevraagte toolbar bij google met verwijderen dr achter en dan vind je vaak heel veel sites met mensen met zelfde probleem al opgelost