Na lang twijfelen en googlen, besloot ik toch maar een topic aan te maken. Ik kom er niet meer uit, ik weet niet wat ik moet doen, ik voel me hopeloos.
Al een lange tijd (1 jaar) heb ik last van ongevoelige ledematen (voornamelijk mijn handen, armen en bovenlichaam), last van hartkloppingen en een ongevoelige tong.
Dit heb ik niet continu, maar regelmatig. Gemiddeld krijg ik 6 van zulke aan vallen op een dag. Waarvan, geen idee? Ik krijg het op momenten waarop ik me ongemakkelijk voel, maar ook op momenten waarop ik me juist goed voel!
Lichamelijk mankeer ik niets! Dit weet ik omdat ik gezond eet en al vaak bij de dokter ben geweest hiervoor.
Psychisch gaat het soms niet goed, ik ben perfectionistisch en dat geeft mij veel stress, de dokter gaf dit ook als oorzaak.
Om een lang verhaal kort te maken, maakt dit mij gewoon kapot. Heel veel dingen durf ik niet meer omdat die aanvallen onwijs gênant zijn. Bij een aanval val ik in elkaar of grijp ik in paniek mijn gevoelloze ledemaat vast.
Nou vraag ik aan jullie of iemand dit misschien herkent? En ook heeft, of heeft gehad?
Want dit, dit is niet meer te doen. Ik wil gewoon weer normaal zonder zorgen en angst voor een aanval over straat kunnen, sporten, werken, noem maar op…
Sowieso al bedankt voor het lezen van mijn verhaal!