ongestelt.

hoi!
ik heb over een paar weken kamp! Natuurlijk supper leuk. Maar ik wordt dan ongesteld. En we gaan ook x zwemmen. En ik vind het niet fijn dat iedereen het weet. 1. Ik wil natuurlijk wel mee! 2. Gebruik geen tampons. 3. Ik ga niet aan de kant zitten.
dus me’n moeder had primolut bestelt bij de dokter. Maar ik vraag me af of het echt werkt. Ik ben altijd op tijd ongesteld. En gebruik niet de pil.

xxx’alvast ernorm bedankt! (L)

Wat is primolut dan?

En het is trouwens ongesteld

geen idee, ik wil het ook wel weten want vorig jaar op zomervakantie kwam het toevallig nét goed uit maar ik heb ook een hekel aan tampons…
dus als het werkt dan ga ik dat ook maar eens kopen :’)

haj.

primolut is dat je ongesteldheid uitstelt.

xx’

Dat werkt wel ja.

Ik heb wel is van die pilletjes gebruikt die je ongesteldheid uitstellen, en dat is heel handig als het niet goed uit komt! Alleen heb ik geen idee hoe die heten.

Is dat wel veilig :’)?

Je kunt gewoon tampons proberen als je gaat zwemmen, voor heel kort hoeft het dan maar (ik heb ook een hekel aan tampons, maar met zwemmen hou ik het wel even vol :’).

jaaa, dat gebruik ik soms ook… Dat zijn van die tabletten die je ongesteldheid uitstellen, maar dat werkt goed hoor!
JE begint geloof ik…3 dagen van te voren met slikken en als je stopt wordt je ongesteld, maar je mag geloof ik niet langer dan een week slikken ofsoo…

echt!? ernorm bedankt.

Ja ik heb ook primolut geslikt op vakantie je kan het niet langer dan 2 weken uitstellen dus het helpt wel maar wel elke keer optijd slikken! anders werkt het niet

we gaan toch maar 3 dagjes.

Die dingen werken wel :slightly_smiling_face: Mijn zus heeft ze een paar x gebruikt,
ze werd er wel ziek van zeg maar, niet doodziek maar niet echt lekker… Met buikpijn enzo … :S

ik ben nooit misselijk ofzo, of buikpijn.
en je moet het met ontbijt, lunch en avond eten nemen?

ja dat klopt

Ik heb ook van die pilletjes ingenomen, denk geen primolut, want moest er maar één per dag. Maar dat ging gewoon allemaal goed :slightly_smiling_face:

okeee, BEDANKT! (l)
xx.

van primolut moet je ze 3x per dag nemen. gewoon bij elke maaltijd doen en klaar :grinning: t werkt heel goed en kan ook weinig kwaad hoor. ik raad t je zeker aan, je merkt er niets van en t zijn ook geen vieze pilletjes ofzo

Ik heb primolut gebruikt, ook op schoolkamp
ik was te laat begonnen en alsnog werkte het!
het is dus erg aan te raden
ook had ik helemaal geen last van bijwerkingen ofzo!
ik hoop dat t voor jou ook werkt!

Begin anders gewoon tampons met inbrenghuls te gebruiken, gaat altijd goed & doet écht amper zeer. (die heb ik ook toen ik begon met tampons gebruikt)

Die vond ik juist vreeeeeselijk. Zit je een beetje met zo’n kartonnen dingetje in je te porren, nee dankje, ik pas. :stuck_out_tongue:

Weet niet hoe oud je bent, maar je zou ook gewoon aan de pil kunnen gaan?