Ongestelt klassenuitje

Haii, ik heb morgen een klasse uitje dat van 9 uur tot half 7 duurt ! En natuurlijk word ik op dat punt weer ongestelt maar mijn probleem is dus het verwisselen van het maandverband, altijd als je zeg tik moet naar de wc zeggen ja wacht maar even enzo en dan komt er helemaal niets meer van :rage:! Maar er gaan alleen jonge leeraren mee waar ik dus echt niet tegen wil zeggen ik ben ongestelt :kissing: Wat moet ik doen ! En waarscheindelijk moet ik ook me tas inleveren zodat je er niet mee rond schouwt maar waar laat ik dan me maandverband !

Vragen of een vriendin even wil wachten? Niemand hoeft te weten dat je ongesteld bent joh! Waarom denk je dat ze niet zouden wachten?

Je kunt dat gewoon zeggen tegen die leraren hoor. Hebben ze heus wel begrip voor.

Ik zou gewoon naar de wc gaan, zeg het gewoon even tegen de leraren dat je echt even naar de wc moet, ze begrijpen dat heus wel. En als je je tas moet inleveren kun je misschien een maandverband in je broekzak doen en anders vragen of je je tas bij je mag houden.

Die leraren zijn ook maar mensen. Zeg het gewoon van tevoren of de eerste x dat je naar de wc moet, daar hebben ze echt wel begrip voor. (Vooral mannen want die begrijpen er toch helemaal niets van en vinden t vaak zielig ;p)

Gewoon even zeggen joh, jongere leraressen hebben er ook last van en de mannen begrijpen het vaak niet dus laten je sowieso wel naar de wc gaan. Als je je tas moet inleveren kun je maandverband in je broekzak doen.