Ongesteldheidsprobleem.

Ik ben nu ongeveer al 7 jaar ongesteld en 2 jaar aan de pil.
Tot twee maanden geleden werd ik altijd heel hevig ongesteld, daarmee bedoel ik: hevige buikkrampen, overal pijn, stemmingswisselingen, acne, maar ook extreem veel bloedverlies. Met aan de pil te gaan hielp het een beetje, maar niet zo veel.

Vorige maand werd ik opeens heel lichtjes ongesteld. Ik voelde me wel ongesteld (dus alle klachten zoals buikkrampen, acne, pijn, stemmingswisselingen,… waren er) maar ik had amper bloedverlies. Ik dacht zelfs eventjes dat ik zwanger was! :s En nu deze maand is het opnieuw zo.

Voor ik in paniek mijn dokter bel, zou ik graag willen weten of jullie dat ook al eens hebben gehad of me er iets over kunnen vertellen. Is dit normaal (met ouder te worden bv)?

Btw: ik ben bijna zeker dat ik niet zwanger kan zijn. Want ik ben wel ongesteld (ook al is het miniem) en ik heb geen onveilige seks gehad.

De pil zorgt toch ook voor minder bloedverlies? Misschien is het bij jou gewoon extreem vermindert! Ik denk niet dat er iets mis is, en omdat het pas de 2e maand is zou ik het nog even aankijken.

Bij twijfel gewoon altijd naar de dokter gaan :wink:

Ze is al 2 jaar aan de pil. En is nu voor de 2 de keer zo raar ongesteld. Ik zou gewoon even naar de dokter gaan. :wink:

Thanks voor de reacties! Upje.

Mmm. wel vreemd.
zou inderdaad even langs dokter!

heb hetzelfde gehad! ik ben toen langs de dokter geweest, doorverwezen naar de gynaecoloog, maar die konden niks vinden. 2 maanden later was ik weer ‘gewoon’ ongesteld… weet nog steeds niet waar het nou aan lag, maar ik maakte me toen wel ontzettend druk! ik zou voor alle zekerheid toch gewoon even langs de dokter gaan.