ongesteldheidsklachten

hoi allemaal,
ik ben 1.61 en 43 kilo. een jaar geleden woog ik 49 en ben door stress en gezonder eten heel veel afgevallen. ik heb iets te veel van mijn lichaam gevraagd. Mijn ouders gingen toen scheiden en dat was allemaal heel erg lastig voor me. nu gaat het allemaal weer goed en ben al wat aangekomen (wil naturlijk terug naar mijn oude gewicht). ik ben toen een tijdje niet meer ongesteld geweest en heb sinds 3 dagen buikpijn in mijn onderbuik en mijn darmen zijn ook wat onrustig, sinds vandaag is het echt heel erg en voel ik het achter in mijn rug steken. ik weeet niet of dit nou de darmklachten zijn of dat ik echt weer ongesteld word. iemand een idee hoe ik erachter kom? of hoe ik kan checken of het ongesteldsheids pijn is? het voelt wel zo…

Ja enige manier om daar achter te komen is door te wachten of je een bloeding krijgt…

Super dat je al wat bent aan gekomen!
Het lijkt me dat je weer ongesteld gaat worden omdat je t ook voelt in je rug. Ik heb trouwens ook vaak een dagje last van mn darmen als t zo ver is. Maar t enige wat je nu kan doen is gewoon afwachten.

@estranged @NachoCheese, heel erg bedankt! wachten nu maar…

Dit mag in het menstruatietopic