Ongesteldheid te laat.

Hoi hoi,
Misschien dat iemand me kan helpen? Ik heb al naar forums gezocht maar kon deze niet vinden. Daarom maar even een nieuwe.
Ik word dus normaal altijd om de vier weken ongesteld, ik had het maandag moeten de 16e moeten worden. Het is nu al zaterdag en ik ben het nog steeds niet. Verder heb ik geen sex gehad ofzo, wel handwerk etc, maar me vriendje is er zeker van dat er niks verkeerd is gegaan.
Ik zit nu best wel in de stres zeg maar.
X.

van handwerk word je niet zwanger,zolang er geen sperma op zijn hand zat en daarna jou daar heeft aangeraakt,dan nog is de kans zeer klein,je bent gewoon wat later :slightly_smiling_face: komt goed

Oke bedankt
Dan wordt het nu gewoon afwachten.
X.

Nog iemand ervaringen?

Het is de stress. Als je gaat stressen van omg ik ben zwanger, dan gaat je menstruatie ook helemaal verkeerd lopen. Ik was deze winter 18 december ongesteld, en de ongesteldheid daarna was pas op 10 februari. Als je het zeker wilt weten moet je een testje kopen, dan ben je ook meteen van die stress af. Had ik ook. Test gehaald → negatief → geen stress meer → 2dagen later ongesteld

Hoe lang ben je al ongesteld?

Door stress kan het een week later.
ik was hier ook bang voor
normaal ben ik heel regelmatig
maar nu was ik dus ook een week overtijd.
juist omdat ik toen voor het eerst verder ben gegaan enzo…
maar ik ben toen toch later gewoon ongesteld geworden
waarschijnlijk was het stress voor school…

Ja ik ben vooral bang omdat het bijna altijd regelmatig is enzo.
Zoals ik al zei moest ik het maandag al worden. Dat is morgen al zo week geleden. Ik ga morgen denk ik maar even een testje halen. En dan zullen we kijken.
Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!