Ongesteldheid op school?!

[b]Wat moet ik doen al ik ongesteld word op school!?

Wij hebben van die hokjes waar je onder door kan kijken, én bovenlangs. Er zijn altijd van die sukkeltjes die dan op de wc’s aan het spelen zijn en naar elkaar kijken als ze op de wc zitten. En soms (té vaak.) kijken ze in het verkeerde hokje.

Maandverband vind ik echt terrible en het steekt zo uit je broekzak, en tampons zijn lastiger uit te doen want ik ga dan altijd heel raar zitten en ik wil dan niet ineens begluurd worden. (en dat ding erin doen is nog erger!)

Hebben jullie, wijze dames, misschien raad voor mij? (A)[/b]

Een normale school zoeken waar ze niet in de wc hokjes kijken.

het lijkt me echt verschrikkelijk om zulke wc’s op school te hebben!

misschien kun je aan vriendinnen vragen of ze mee willen lopen naar de wc,
zodat ze op kunnen letten dat er geen kinderen over de wc kijken.

[b]Haha, lekker leuk hoor.

Zit ik hier zielig te zijn, met mijn ernstige tienerprobleempjes. :pensive:[/b]

met PLAYxBORSTEL eens.
ik pleur altijd mijn tas gewoon in’t wc hokje, over dat maandverband in je zak gesproken. niemand kijkt er raar van op ofzo xD
ik haat tampons.

maar wat heb je rare wc’s dan?

Idd, jongens en meisjes wc is toch altijd apart?
Naja ik heb iig nog nooit iemand zoiets zien doen ofzo, dus ik vind het niet echt normaal =]

Maandverband in je tas, en tas gewoon meenemen op de wc… ik houd men tas altijd om als ik naar de wc ga.

En onder de wc kijken vind ik niet normaal… volgens mij heeft elke school wc, onder een gat en boven. Maar boh als dat bij ons zou gebeuren…

Zowiezo wie is er zo gestoord om naar elkaar te kijken als je op de wc zit

omg, wie wil dat nou zien hoe iemand op het toilet bezig is :crazy_face: :crazy_face: :crazy_face:. maare vraag dan onder de les of je ff naat het toilet mag.
en idd andere school zoeken

in een tussenuur het verwisselen?
onder de les verwisselen?
HEEL vroeg in de pauze verwisselen?
grotere tampons kopen zodat je minder vaak hoeft te verwisselen?
ziekmelden als je ongesteld bent?
aan de pil gaan en ‘plannen’ dat je het zo veel mogelijk op vrije dagen wordt!

dat is wel erg zielig van mensen om onder de hokjes te gaan kijken, maar neem gewoon je tas mee? btw, bij ons op school KUN je helemaal niet kijken, tenzij iemand onder 1 mm kan kijken(en daarvoor helemaal op de grond wil liggen)

Ik zou er over gaan klagen tegen de directeur / leerkrachten dat ze onder de hokjes kijken.

.

Ga onder de les, dan is er bijna nooit iemand.

indd. xd

waar kun je die kopen?

gewoon waar je normale tampons ook kunt kopen. Bv kruidvat.

Tampax;)

Wtf, wat een rare wc’s en rare lui bij jou op school :’]
En idd, onder de les is er bijna niemand op de wc.