Hee meiden,
Ik heb een vraag, maar deze zal ik eerst even inleiden
In november was ik de 4e ongesteld, in december de 3e. Nu heb ik halverwege december een doorbraakbloedinkje gehad, en mijn moeder zei dat dat meestal gebeurt bij de eisprong.
Nou heb ik de 2e januari onveilige seks gehad. Nouja, niet écht, want hij kwam maar een paar keer “in me” (oke dat klinkt stom), zonder voorvocht volgens mij. Hij kwam in ieder geval niet klaar. Ik weet dat dit echt superdom was, maar we hadden gewoon niks bij… En ik heb me mee laten slepen (niet door hem overigens!) .
Maar nu ben ik dus nog niet ongesteld. Ik weet niet echt of ik regelmatig of onregelmatig ongesteld word, aangezien ik pas sinds november wat bijhoud (haha, ik was altijd veel te lui), maar volgens mij kan er wel wat verschillen. Ik heb wel soms een beetje buikpijn gehad deze week, maar het zette niet echt door.
Op wikipedia staat dat er 0 tot 2% kans is zwanger te worden van voorvocht. Mijn huisarts zei dat dit niet mogelijk was. En aangezien ik denk dat de eisprong al een hele tijd terug was, zou dat eitje allang dood moeten zijn? Maar waarom ben ik dan nog niet ongesteld?
Denken jullie dat ik me zorgen moet maken?
xxx