ongesteldd

ik heb een vraag. ik heb afgesproken met mijn vriend. Het probleem is dat ik dan ook ongesteld ben. nu zullen jullie miss wel denken gwn elke 4 uur naar de plee en wisselen. Dat weet ik wel maar er wonen alleen maar jongens in dat huis er is dus geen prullenbakje wat moet je dan doen?

Ehm, ik herken dit probleem haha… Ik deed het altijd in de gewone prullenbak in de keuken ofso. Dan liep ik heel onopvallend met dat ding ingewikkeld in een prop wc papier naar de keuken en pleurde ik het daar in de prullenbak haha.

Gewoon in de prullenbak in de keuken inderdaad. Geen probleem toch?

ja miss is dat een optie alleen ff kijken wat je dan tegen die pa zegt, die is nogal vaak in de keuken :flushed:

^Hmm, ja, zou dan wel een beetje awkward zijn. (Maar eigenlijk is het super normaal dus ja.) Heeft je vriend ook geen prullenbak op zijn kamer?

waarom is het altijd een probleem als het gaat over ongesteld zijn of in het algemeen ‘naar het wc gaan’ bij je vriendje.

maargoed :frowning_face:
als je zodanig de prullenbak wil benaderen zonder dat men raar naar je kijkt,
neem dan iets mee met een verpakking. (eet op etc)
en als je je afval wilt dumpen, gooi dat erbij samen met de verpakking.

ik wikkel het gewoon in wc papier en gooi het de vuilbak in.

Je kunt je vriendje het toch wel vertellen? :blush: Miss kan hij er rekening mee houden en je helpen ofs :expressionless:

Dit, plus, als jij een propje in je hand hebt, gaat echt niemand denken ‘oh wat raar, wat zou dat nou zijn’. En ook al zien mensen dat je ongesteld bent, lekker boeiend… Elke vrouw is dat.

ik zou het hem gewoon zeggen :wink:

Ik neem aan dat je vriend een moeder heeft, die zal toch ook een keertje ongesteld worden? Ik ga er vanuit dat er wel een prullenbak op de wc staat.

Is het je trouwens nooit opgevallen of er wel of geen prullenbakken staan?

zijn ouders zijn gescheiden. Dus vandaar

Ik zou het gewoon met je vriend bespreken. Hij zou voor dit weekend toch wel iets kunnen regelen, bijvoorbeeld prullenbak op zijn kamer. Is het niet te overwegen om bij hem tampons te gebruiken die je dan doorspoeld? Of vind je dat niet prettig tijdens je menstruatie?