ongesteld?

hoihoi,

ik heb een vraagje, ik heb al heel lang last van witte gloed, nu 2 jaar denk.
en vorige week had ik 3 dagen best wel veel buikpijn.
maar nu opeens werd dat witte gloed een beetje bruinig rood, ook als ik ga afvegen zit er een beetje licht rodig vocht op het wc papier, ben ik nu ongesteld?

Ik denk het wel.

zijn jullie allemaal al zelf ongesteld?

Misschien nog niet 100 procent maar denk dat het er wel aan zit te komen. Bij mij was mn hele onderbroek doorweekt toen ik erachter kwam dat ik ongesteld was dus toen was het wel duidelijk haha. Maar vaak is het in het begin onregelmatig dus misschien word het jou pas over een paar maanden echt volledig

gelukkig, het hoeft nog niet van mij xd

Ja, ik ben ongesteld maar bij mijn eerste keer was het net zoiets als bij @backtobasics, maar dat kan per persoon verschillen

Ja dit had ik ook, na die eerste keer flink veel bloed, duurde het ongeveer 3 maanden voor de keer erna.

Meestal is het een voorteken dat je ongesteld gaat worden. (In de toekomst, had daar ook eerst last van.) Maar toen ik het uiteindelijk werd, was het erg duidelijk. Alsof er iemand vermoord was daar beneden.

Wacht het gewoon af. Moeder natuur laat het wel duidelijk weten! Zal wel alvast wat maandverband/tampons meenemen. Er is niks ergers dan niet voor bereid zijn.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

het heet officieel de witte vloed, en niet de gloed :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar het komt er bijna aan denk ik :slightly_smiling_face:

Bij mij ook :’)

Je bent er biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjnaa in het begin kan het wat minder zijn het word vanzelf wat meer en dat merk je echt het is een rode gloed neeem nu echt altijd maanverband, altijd inlegkruissje in en tampons mee.
zo voorkom je een GROTE RODE VLEK op je broek:P

Het is een opkomst van je ongesteldheid! Je bent er bijna, soms duurt het nog wel eventjes maat misschien is het morgen ook al! Indd leg maandverband/inlegkruisje in je onderbroek om onverwacht doorlekken te voorkomen!

Dit soort topics laten me altijd zuchten. Op een positieve manier! *zucht* Het is alweer zo lang geleden bij mij… Zes jaar. Ik vind het bijna schattig, iemand die ongesteld moet worden. hahaha.

Maar ja, je zal het bijna worden. :")

Wat iedereen dus zegt. Haha, wees voorbereid :slightly_smiling_face:

bijna idd denk ik :slightly_smiling_face: ik was tien, en het was idd net of er iemand vermoord was. en als meisje van tien denk je dat ook serieus :grinning_face_with_smiling_eyes: ik had echt een *dafuq?* momentje toen

Ik had precies hetzelfde! T was eerst echt super weinig en ook niet echt duidelijk ‘bloed’. Ik was toen 12 jaar.
Ik heb mn moeder maar even gevraagd, die heeft het even ‘gechecked’, ze zei dat ik ongesteld was.
Precies vier weken later was ik écht ongesteld, met veel meer bloed!

Bij mij was er eerst lange tijd slijm. Daarna kwam iets bruins en een paar weken later kreeg ik bloed. Volgende maand gebeurde niets 2 maanden daarna ook niet daarna werdt ik wel om de maand ongesteld.

het is het begin van ongesteldheid idd ! nog even geduld en dan zal je het denk ik wel volledig zijn, bij mij begon het ook zo.

Liefs Lonneke
blog