Okee, ff een vraagje, ik heb de laatste 2 tot 3 dagen buikpijn onderin. Vandaag vond ik ook een beetje wit, plakkerig spul in m’n onderbroek. M’n vraag dus, ben ik nou ongesteld of niet??? Ik heb niet echt gezocht voor topics maar ik bn nu ff desperate, dus please help!
Nee, dat is afscheiding.
Nee dat is afscheiding. Als je ongesteld bent zit er bloed in je onderbroek, maar waarschijnlijk is dit een teken dat je bijna ongesteld gaat worden.
net als hierboven gewoon afscheiding, dat is niks om je zorgen over temaken, meestal word je ongesteld na 1 of 2 jaar dat je afscheidng hebt
Waarom zou je desperate zijn?
Je gaat niet dood als je ongesteld bent.
Neem gewoon voor de zekerheid tampons of maandverband mee,
Maar buikpijn en afscheiding kan allerlei oorzaken hebben, je hoeft niet persee ongesteld te worden.
Dat. Maar dat ‘bijna’ kan ook nog wel een half jaar duren
Bij mij duurde het toen nog anderhalf jaar.
Ja klopt, maar omdat ze schreef dat ze buikpijn had.
Ik dacht straks gaat ze zitten wachten totdat ze ongesteld is x)
Hahahaha dat was niet de bedoeling
^^^whahah, nee hoor maar ik heb een vriendin die heel dramatisch doet als ze ongesteld is, misschien hoef ik me idd niet zorgen te maken… ik ga nu gwn inlegkruisjes bij me dragen ik werd alleen gek van die buikpijn, ik ga over 1 week op kamp, voor 5 dagen en dat wil ik liever niet! XX Lot
Ja neem als je op kamp gaat inderdaad voor de zekerheid wat mee, stel je voor…
ik werd voor het eerst ongesteld op school, nou dat is een pretje als NIEMAND maandverband bij zich heeft.
-
Omg ik herinner me nog dat ik ongesteld was geworden op afscheidskamp van mijn basischool. jaja dat was het geweldigste wat me kon overkomen. -.-
Bloed is niet wit, dus nee.
Het is gewoon afscheiding. Als dit de eerst keer is dat je dat hebt, wordt je waarschijnlijk over 1 of 2 jaar ongesteld.
toen ik voor het eerst ongesteld was , logeerde ik bij een vriendin,
en toen heb ik stiekem een maandverbandje gepakt bij haar op de wc. ;p
toen ik voor het eerst ongesteld was , logeerde ik bij een vriendin,
en toen heb ik stiekem een maandverbandje gepakt bij haar op de wc. ;p
was eerst altijd iedere maand ongesteld, maar heb vorige maand overgeslagen??? en deze maand is het heel anders… geen buikkrampen terwijl ik normaal verga van de pijn en het bloed is ook niet meer zoveel als eerst, maar heel weinig alsof het de laatste dag is. ik snap er helemaal niks van en van de dokter moest ik het afwachten aangezien ik niet sexueel actief ben. maar is niet wat het moet zijn. ben wel bang dat er wat is, maar onderzoekjes vind ik ook eng pffffffffffffff