Ongesteld

Heeeey ben het voor de 2e keer en ik ben al een week (8dagen) ongesteld is dat normaal ?
Ik vind het wel enorm lang !
en vamorge dacht ik van yes ik ben er vanaf ( had alleen bruine afscheiding beetje )
Maar een paar uurtjes later was het wel weer bloed!
Heb ook buikpijn en steken opeens terwijl ik voorderest er nooit last van heb.

In het begin ben je het sowieso altijd onregelmatig, maar als het 8 dagen of meer ongesteld zijn aanhoud kan je ook aan de pil, dan ben je het regelmatiger en minder hevig.

8 dagen lijkt me inderdaad erg lang, ik ben het zelf meestal 4/5 dagen ofzo…

Waarschijnlijk komt het doordat je nog niet lang ongesteld bent, dus maak je maar geen zorgen !

x

mijn record is 2 weken dus je hoeft je nog geen zorgen te maken :grin:

woo haha jaa dat is idd erg lang :stuck_out_tongue:

als je net ongesteld bent is het altijd anders.
ik was het namelijk soms maar 1 keer in 3 maanden.
en ik las pas ergens dat het bij de meeste meisjes 3 tot 8 dagen duurt …
dus zo raar is het niet : ]

nja als je voor de 2e keer pas bent is normaal ja naa paar maande mischm jaartje is het elke keer wel het zelfde had ik ook keer in begin hoor:)
of ga aan de pil omdat je dan regelmatig bent en elke keer maar 4/5 dagen ongesteld je hebt ook minder bloed erbij en minder pijn

Help! Ik ben al ongeveer 2 weken ongesteld en twee weken daarvoor ook al! Ik snap er helemaal niks meer van en ik denk dat ik beter aan de pil kan gaan maar omdat ik zo onregelmatig ongesteld ben kan dat dan wel of gaat de dokter je eerst onderzoeken ofzo :bored: en ik woon bij mijn vader en ik zie mijn moeder niet zo vaak dus met haar kan ik er ook niet over hebben. Heeft iemand hier miss goed advies? :wink:

in het begin ben je het heel onregelmatig en vaak ook vet lang,
1e keer ongstelds was ik 3 weken ofzo ongesteld XD
dus…:stuck_out_tongue:
gewoon afwachten

ik ben al langer dan een jaar aan de pil en altijd ging het gewoon goed,
geen onregelmatigheden of iets en nu ben ik ineens al bijna twee weken soort van heel licht ongestelt. waar komt dit ineens vandaan!?

maar ik ben al ongeveer een jaar ongesteld, maar ik ben het altijd heel onregelmatig geweest maar 2 weken duurt me net iets te lang :stuck_out_tongue:

Heb ook buikpijn en steken opeens terwijl ik voorderest er nooit last van heb.
Eh, het is toch pas je tweede keer? :wink:
...als het 8 dagen of meer ongesteld zijn aanhoud kan je ook aan de pil...
Waarom wordt ineens al bij iedereen die onregelmatig ongesteld is (en al helemaal tijdens het eerste jaar, want die tijd kan het duren om te stabiliseren) aangeraden om aan de pil te gaan? Ok, ze is al 15. Maar ik was 11, dan zou ik dus al met 11 aan de pil moeten zijn gegaan.. :roll_eyes:
mijn record is 2 weken dus je hoeft je nog geen zorgen te maken :grin:
Dat jij het twee keer zo lang had hoeft toch nog niet te betekenen dat 8 dagen níet lang is? :stuck_out_tongue:

Wat ik wil zeggen meid, is dat het soms wel een jaar kan duren voordat het gestabiliseerd is. Er zijn meiden die na hun eerste keer het een half jaar niet worden, of juist om de 3 weken. Ik zou de natuur gewoon even haar gang laten gaan :wink:

Ja, normaal zou ik het ook niet noemen… Het is natuurlijk wel wat langer dan de meeste meiden ongesteld zijn, maar als het uiteindelijk ook weer overgaat is er niets aan de hand. Als je zekerheid wilt hebben kun je beter langs de dokter gaan denk ik.

Ik was het ook steeds om de paar maanden in het begin en dan zon 6/7 dagen, nja en nu ben ik aan de pil en is het maar 2/3 dagen (:

had ik eerst ook maar nu ben ik aan de pil
en ben ik het maar iets van 3 dagen en dan heel weinig
terwijl ik eerst iets van 8-10 dagen echt heftig ongesteld was

ik ben het ook altijd zo lang (zeker 7 dagen).
ook toen ik nog niet aan de pil was.

bah ik ben het nu ook en ik haat het.
liefde aan de pil; ik sla het altijd 3 x over ofzo hahaha

In het begin had ik het ook heel lang en vet buikpijn
nu nergens meer last van en het duurt meestal maar 4 dagen en dan is het weer over, echt chill
ben het al ehm
4 of 5 jaar denk ik, nee geen pil, vind ik nog niet nodig.

kan geen kwaad volgens mij hoor

Idd, eerste keren zijn gewoon een beetje raar. Ben t sowieso ook altijd (zonder de pil dan) een week, en als je nog niet regelmatig bent wisselt dat.