Ongesteld?

Heei meiden,

Ik heb een heel erg genant en schamend maar toch wel een waar ik mee zit probleem…
Ik ben ongesteld. En niet zomaar.
Ik heb een tijdje geleden voor het eerst bruin (bloed/spul?) in mn onderbroek gehad. Ik hoorde dat het oud bloed was dus ik vond het niet zo erg. Maar Nu heb ik het al twee x opnieuw gehad en na een dag stopt het dan. Toen ik vandaag keek was het gewoon donkerdonkerbruin.
Wat moet ik nou doeN? Hebben jullie dat ook of ben k gewoon raar?

Nee hoor je bent normaal

Hartstikke normaal. Vraag aan je moeder?

ben je het al lang?
want als je ongesteld bent heb je meestal donkerbruin bloed, dat is gewoon het rode bloed dat al wat ouder is,
dus niks ergs aan,
heeft iemand wel soms dattie met tampon en maandverband snachts nog doorlekt?
ikwel…

Nou kyk;

Ik heb het zegmaar één dag en daarna een maand ofzo niet meer en dan weer een dag wel etc.

is gevaarlijk als je snachts tampon in hebt he! :open_mouth:

Ik maak me echt zorgen…

Hohoho het is niet meer de jaren 80. Ik slaap altijd met tampon in.

Je bent gewoon onregelmatig ongesteld. Vraag het je mams/verzorger.

Tjaa weet zei veel

neehoor?
voor de tamponziekte ook niet hoor,
als je hem savonds 11 uur indoet en sochtends half 7 der uit?

nee dat kan wel maar als je langer dan 8 uur een tampon in hebt kun je infecties krijgen, ik zeg niet dat dat gelijk gebeurt ofz :wink:

ik zie dat ik het nogal bot zei, sorry haha
ik moet der meestal toch snachts verwisselen zodat ik niet doorlek>.<

maar ik heb nog steeds geen antwoord op mn vraag…

je kan naar een dokter gaan :slightly_smiling_face:

Is normaal hoor.

Eh jawel?

wou al zeggen :’)

Volgens mij zie ik in een van de eerste posts al het antwoord staan hoor.

Kan er voor naar de dokter gaan.
Heb je ook ergens anders last van hoofdpijn en flauwvallen?
(had ik nammelijk wel).

Dokter? Dat is toch nergens voor nodig? Het kan toch zijn dat je het onregelmatig bent? Als het al langer is, dan zou ik pas naar de dokter gaan, anders niet.

Tampon is niet slim s’nachts, die mag je maar een paar uurtjes in! Ook in verband met bateriën enzo.
Maar ik heb dat wel eens met maandverband, of dat het in m’n slaap scheef gaat zitten en dat het het dan in m’n onderbroek en vervolgens in m’n pyjama lekt. ;s

Ik had dat een keer op schoolkamp. Ik was ongesteld, en 's ochtends zat echt heel m’n broek onder. En het erge was; daar kwam ik pas op het toilet achter. En we zaten op een camping. Ik was al langs 2 tenten gelopen vol met jongens die al op waren. Die hebben dus allemaal die rode vlekken in mijn broek gezien, en ik maar vuil kijken omdat ik dacht dat ze weer eens dom lachten om niks.
:flushed: