ongesteld

[i]Hallo,

Ik heb een vraagje.
Ik slik de pil,en nu is me pillen strip op dus ik moet ongesteld worden,eingelijk moest ik maandag al ongesteld worden,maar ik ben nu nog steeds niet ongesteld geworden.
En ik heb GEEEN seks gehad.
Hoe kan dit?

Alvast erg bedankt allemaal.[/i]

Als de bloeding uitblijft
Het kan soms gebeuren dat de bloeding uitblijft. Dit betekent dat je lichaam nog moet wennen aan de werkzame stoffen in de Pil. Ook kan het zijn dat de hormonen het slijmvlies van de baarmoeder onvoldoende opbouwen (dan is er immers ook weinig om ‘af te breken’). Als je je Pil steeds op tijd hebt ingenomen, geen last hebt gehad van overgeven of diarree en als je ook geen andere geneesmiddelen naast je Pil gebruikt, dan is het uitblijven van de bloeding geen reden tot ongerustheid. Je begint volgens schema gewoon weer met de volgende strip.

Blijft de bloeding voor de tweede keer uit, raadpleeg dan zo snel mogelijk je arts om een zwangerschap uit te sluiten voordat je met de volgende strip begint. (maarjah dit kan dus nie het geval zijn)

bron: mijnpil.nl

Je bedoelt dat je maandag gestopt bent? Meestal duurt het een paar dagen en heel soms blijft het zelfs uit. Als je geen seks hebt gehad is er niks aan de hand en moet je na de 7 dagen gewoon weer gaan slikken.

Ja ik weet echt niet wat ik moet doen,ik voel me hier door echt zwaar kut

Is opzich normaal hoor. Ik ben al een tijd aan de pil, en als k dan stop zegmaar omdat de strip op is word ik het meestal pas 4 dagen later. en als je geen seks heb gehad, hoef je je denk 'k nergens zorgen over te maken.

Dat wist ik niet dat het soms zelfs uit blijft, het klinkt mischien vies maar vorige maand heb ik wel seks met me vriend gehad, maar gewoon met condoom en hij is ook niet in mij gekomen, dus ik vind dit echt raar.