Ongesteld

Hoi!
Ik ben eergister voor het eerst ongesteld geworden, en ik wil gaan zwemmen. Dus wil ik graag een tampon gebruiken. Ik heb mini tampons van O.B. Gekocht. Maar ik snap het echt niet! Het lijkt alsof het gewoon nergens in kan ofzo, ik zit volgens mij wel op de goede plek maar het doet ook echt pijn als ik er op druk.
Ik weet dat het heel genant is maar misschien heeft iemand hier tips ofzo?
Alvast bedankt!

als je begint met tampons, gebruik altijd zo’n inbrenghulsje.
ontspan je als je zoiets wilt inbrengen, al staande is het makkelijker om het in te brengen.

In het doosje zit een blaadje waar opstaat hoe het moet. En anders misschien even op internet kijken? Als je eenmaal weet hoe het moet, is het niet zo moeilijk!
Een tampon met inbrenghuls kan inderdaad makkelijk zijn, maar is zeker niet noodzakelijk, ook niet als je voor het eerst ongesteld wordt, dus zo moet het ook lukken!

In het begin vond ik het ook echt lastig met tampons, vond het ook zeer doen en had het gevoel dat ik als een eend liep :wink: Maar uit eindelijk went het wel, oefening baart kunst :wink: Misschien kan je je moeder of vriendinnen vragen? Ik vroeg het ook aan mijn moeder en ze zei van ja gewoon voorzichtig tot je niet meer verder kan

Mag in het algemene menstruatietopic!