Ongesteld...

Hallo meiden!
Ik ben gister ongesteld geworden, niet echt interessant ofzo.
Maar ik ga zondag en maandag rijden naar Frankrijk.
En wij stoppen alleen maar bij van die hurktoiletten …
Kut dus maarja hebben jullie misschien tips om ongeveer 10 uur in de auto te zitten?
Want ik ben echt hopeloos geworden, ik heb geen zwarte broek ofzo dus daar kan ik het niet mee verbergen…
Me ouders kunnen me niet helpen want ze willen niet bij een restaurant stoppen.
Doeegg
Btw die hurktoiletten spoelen automatisch door …

Heb je je moeder verteld dat je ongesteld bent geworden?

toch aan je ouders vragen? Het is wel raar dat ze hier geen rekening mee willen houden.

Anders: Grote tampon en nachtverband in, beter dan niks. Schone broek binnen handbereik. Of een boxerachtig broekje over je onderbroek en daaroverheen weer je broek.

Ook in een hurktoilet kun je je tampon of maandverband verwisselen. Neem dus voldoende mee en verwissel bij elke stop.

je hoeft toch niet te zitten om dat te verwisselen :S en anders bloed je lekker de achterbank onder als je ouders verder nergens willen stoppen, t is niet jouw auto

Eigen schuld, dikke bult :grin:

Ja dat is zoo haha

Beetje flauw dat ze niet willen stoppen dan. Het kost hooguit een paar minuten lijkt mij. :’)
Bij hurktoiletten kun je best wel verwisselen lijkt mij.

Heb je je ouders verteld dat je ongesteld bent dan?? Want mijn moeder zou daar zeker rekening mee houden, en de jouwe denk ik toch ook wel? Dat is ten slotte toch ook een vrouw die ongesteld wordt of werd (overgang?).

Die hurktoiletten spoelen automatisch door , en daar ben ik zoo bang voor …

Enne nee bedankt liever niet de bosjes

Ja ik heb het tegen me moeder gezegt maar die zegt, je weet hoe die toiletten daar zijn …

Bij een hurktoilet kan je je toch ook verschonen…?

Of bedoel je dat plassen een probleem is :flushed:

Koop zo’n dikkere. Je hebt dikkere maandverbanden voor meisjes die veel bloed verliezen en je hebt er ook voor 's nachts. Die van 's nachts gaan sowieso langer mee. Het kan wel een beetje irritant zitten.

Gewoon steeds hele dikke nachtverband indoen en elke keer dat je vader gaat tanken, daar naar de wc en verschonen. Nou neem ik aan dat je vader niet elke twee uur hoeft te tanken dus je kunt of je plas ophouden tot je blaas knapt of toch naar die hurktoiletten te gaan aangezien je ouders niet van plan zijn om bij een wegrestaurant te stoppen.
Nou snap ik ook wel dat die toiletten absoluut geen pretje zijn (ik heb er een fobie voor) maar verschonen kun je je daar wel, en daar gaat het om, of niet??

'bloed’serieus. :grinning_face_with_smiling_eyes: ok sorry.