ongesteld

ik ben 14 en noq niet onqesteld… is dat erq en ben ik de eniqe? al mijn vriendinnen zijn het al wel…
het maakt me noqal onzeker
x

Nee je bent niet de enige, ik was 11.

er zit trouwens een verschil tussen de q en de g

Nee, dat is normaal. Iedereen wordt op een andere leeftijd ongesteld, iedereen is anders.

Als je dit had gegoogled had je dit antwoord ook binnen 2 sec gevonden…

jaa sorry de g doet het niet dus voor de snelheid typ ik maar de q

ik was 15…

Ik was 12, maarja, iedereen (zoals hier al staat) is op een andere leeftijd ongesteld.
Ik zou ook wel zolaat ongesteld willen zijn !

Wees blij dat je het nog niet ben :’) Sommige mensen worden het pas op hun 19e.

haha het is niet erg… ik ben nu 15 en ik werd vorige maand pas voor het eerst. misschien word je het wel als je 16 werd, wees blij :wink:

nu wel weer?

waarom staat er dan wel een g in je titel?

Ik was 11, maar ik ken ook iemand die 19 was.
Geloof dat de grens bij 17 jaar zit dat je pas langs je huisarts hoeft om het aan te geven. Zodat er eventueel op je 18e iets gestart kan worden aan nakijken/onderzoek.
Dus maak je geen zorgen, je bent nog jong!

Omdat ze niet erg snugger is.

Ik was 9 toen ik het werd, ik was de eerste van mijn klas die ik toen had.
Wees blij, het kan verschrikkelijk zijn.
Je hoeft je nergens ongerust over te maken, het komt vanzelf wel. :slightly_smiling_face:
Als het écht te lang duurt, moet je wel naar je huisarts gaan, maar ik weet niks over wat de maximale leeftijd is…

jij bent nog jong ik werd het toen ik net 11 was

Of omdat ze m gewoon gekopieerd heeft ofzo… :’)

en soms zit op op een andere computer :wink:

Is het zo moeilijk voor sommige mensen om gewoon even normaal op een topic te reageren?

Idd, g, q, nou en. Misschien gaat de g wel gewoon heel moeilijk :stuck_out_tongue:

Maar 14 is nog normaal, hoor! Als je het over 2 jaar nog niet bent (wat niet erg waarschijnlijk is), zou ik wel even langs de huisarts gaan, hoewel er dan ook nog niets aan de hand hoeft te zijn. Sommige mensen zijn gewoon heel laat.

misschien heeft ze de g toen even gekopieerd? En omdat dat wel erg veel werk werd bij het typen heeft ze maar een q gebruikt? Wat een drama zeg?

OT: ik bijna 16, was ook de laatste van mijn vriendinnen. Toen ik het werd was ik echt even heel blij, maar na een paar dagen had ik het alweer zo gehad! Maak je niet ongerust, het komt nog wel:).