Als ik ongesteld ben, is mijn bloed zwart. hoe komt dat? is er iets mis dan? ik ben het ongeveer al 2 jaar en het is nog niet zo regelmatig.
plz tips…
Ik neem aan dat je donker bruin bloed bedoelt, dat betekend dat het oud bloed is. Van zwart bloed heb ik nog nooit gehoord?!
Op de 2de dag (is het hevigst bij mij) is het ook vaak heel erg donker, kan dan inderdaad wel zwartig lijken. Ik denk dat veel mensen denken dat het gewoon helder rood moet zijn ofzo . Nu gebruik ik zelf al jaren tampons ipv maandverband, dus ik doe eigenlijk iedere 3 uur wel een nieuwe in en dan heb ik het ook wel.
Algemeen menstruatie topic
Als eerste dit ^
Het is waarschijnlijk zwart achtig omdat het heeeeeel donker rood is. Het is puur bloed. Even uitleg. Je hebt aders en slagaders. Dat bloed van kleine wondjes is meest bloed van de aders. Dit is niet zo heel donker. Bloed van de slagaders is echt donker dik bloed. Verder heb ik geen idee hoe dat bloed bij het menstruatie bloed terrecht komt, maar het is niks ernstig.
Maak je maar geen zorgen. Zelf heb ik het ook wel eens. Meestal valt het wel mee, want het wordt ook verdund door afscheiding.
Bij dr ongesteldheid verlies je baarmoedslijmvlies dat is dr bekleding van je baarmoeder
Daar zou ik eens gaan vragen. Ik had zelf eerder zo’n Secret-logica dat het kwam doordat ik te weinig/te veel had gedronken maar daar klopt natuurlijk geen bal van.