Ongesteld

Vandaag ben ik voor het eerst ongesteld geweest.
Is het normaal dat het zeg maar ‘overal’ zit?
En ik heb helemaal geen buikpijn, rugpijn of dat soort dingen…

Wat is ‘overal’? En ik heb ook nooit buikpijn enzo, dat is juist cool. XD

haha, wees blij dat je dat niet hebt. (:
maar het kan nog komen natuurlijk.
en idd; overal? lijkt me niet goed als het op je gezicht zit nee. :’)
oke niet grappig.

Mijn eerste x was op mn 10e lol.
Ik had toen ook geen pijn ofzo!
Het kan zijn dat het “overal” zit omdat je nog niet goed weet hoe je er precies mee om moet gaan, en je niet weet om de hoeveel uur je een nieuwe maandverband moet of tampon. Maar ik neem aan dat je nu een maandverband gebruikt omdat het je eerste keer is.

eh, wat bedoel je met… het?.. :nauseated_face:

Kan best hoor dat je nergens last van hebt, is bij iedereen anders.

Je bedoelt dat het helemaal van voor naar achter zit als je maandverband in hebt xp? Ja dat is normaal ja. (: Als je een tampon in hebt is het niet normaal. ^^

En je moet heeel blij zijn dat je nergens last van hebt want ik heb dat wel. -.-

wel grappig. ik moest in ieder geval wel lachen XD

Met HET bedoel ik het bloed.
En met overal bedoel ik niet op me gezicht ofzo xD

ja dat dat bloed overal zit is heel normaal.
en je moet blij zijn dat je geen pijn hebt :slightly_smiling_face: Ik ga soms voor mijn gevoel echt dood van de pijn, dan kan ik echt niks en lig ik de hele dag tv te kijken.

de eerste keer had ik ook geen buikpijn, rugpijn of wat anders. Eerst werd regelmatig ongesteld. En later had ik het een keer heel erg. Toen had ik het op school lekte ik door. Ik had het nog aan niemand vertelt dat ik ongesteld was/ben. Want ik vond dat niet zo fijn! Toen ben ik naar huis gegaan ik heb gezegt dat ik me helemaal niet lekker voelde. Maar pas vorige week heb ik het aan een vriendin van mij verteld. Maar dat wordt vast wel minder. Ik had in het begin ook heel veel bloed. Dus maak je niet druk. Als je denkt het gaat niet lukken op school, ga dan niet! En vooral niet als je 1e uur of 2e uur gym hebt!

xx’succes girl!

Ik zit nog op de basisschool :S
Ik heb net maandverband ingedaan ( want in het begin dacht ik dat ik diarree had ofzo XD )

Wuhahahaha :'D

Ja ik moet er nu zelf ook wel om lachen, maar het was echt bruin XD

Ja het is wel normaal dat het ‘overal’ zit.
Toen ik voor het eerst ongesteld was, was het héél onregelmatig en als ik ging slapen, zat mijn hele bed zowat onder :blush: Gelukkig heb ik dat nu niet meer XD

Ohja, ik heb nog een vraag.
Ik heb nu dus maandverband in, maar die blijft niet goed zitten waardoor er ook bloed in mn onderbroek komt. Hebben jullie dit ook? :S

In het begin had ik dat ook ja, nouja… tenminste toen kwam het ernaast ofzo. Maar toen nam ik maandverband met vleugeltjes (zo heet dat toch? xP) en dat vind ik echt veel fijner… dus misschien kun je dat proberen :slightly_smiling_face:

Njaa, dat had ik ook, maar je kan beter maandverband gebruiken dan met zo
van die zij-flapjes (weet ik veel hoe het noemt, hopelijk begrijp je wat ik bedoel)…
Of gebruik gewoon tampons (als je dat wilt hea ) ^^

Liefs . . .

ik gebruik ook maandverband met vleugels… veel fijner xD
dan zit het niet overal xD
en als ik ga slapen leg ik een handdoek op mn bed neer… want anders kun je je beddegoed wassen als je zeg maar lekt snagts…

xx