ONGESTELD&ZWANGER

We hadden laatst een discussie in de klas.
Over dat je ongesteld kan zijn & zwanger te gelijk …
dat kan toch niet???

lijkt me niet he

1 op de zoveel meisjes wordt ongesteld tijdens de zwangerschap.

Nee dát kan niet.

dat kan wel

Dat kan wel maar dat is een slecht teken. Maar dat is een op de nouja heel weinig mensen. xD

Kan wel, je kan bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap. Het komt voor, maar echt bij maar heeeeeel weinig meiden.

ik vindt dat echt heel raar.
en een meisje uit me klas zei nog dat haar oma 8 kindere heeft en dat ze alle 8 zijn geboren terwijl haar oma ongesteld was.
dat kan toch nie

Ja je kan wel ongesteld zijn en zwanger… waarom weet ik niet, maar het komt niet heel veel voor

Ja,dat kan. Ik had een verhaal gelezen in de starstyle over een vrouw die zwanger was. Die baby die zat onder haar ribbenkast. Ze kreeg geen dikkere buik en ze bleef gewoon ongesteld onder de zwangerschap. Ik vond dat best wel een raar verhaal. Maar het is wel waar.

Het kan wel… Mijn tante heeft het gehad tegen het einde van haar zwangerschap… ze dacht eerst dat ze een miskraam zou hebben!

ja dat kan dan zit de baby niet in de baarmoeder
was keer verhaal over vrouw die nie eens wist dat ze zwanger was
omdat net als wat Freakyvelvet zegt dat de buik nie dikker werd
en ze werd dus ook ongesteld egt vet vaag :S

whiwhi vet gaaf :stuck_out_tongue: hoef je geen andere kleding te kope heaa kan je je eige kleding blijve dragen. en raakt je buik ook niet uitgerekt hahaha

Ja echt heel gaaf! Vooral als je dan op het allerlaatste moment (want ja, pas als je bevalt zou je er dan achter komen) nog allerlei babyspullen moet zien te regelen, om nog maar te zwijgen over het vertellen van je famillie dat je een kind hebt gekregen zonder dat je wist dat je zwanger was. :wink:

Ik ‘ken’ ook iemand die dat had, die ging naar de dokter vanwege aanhoudende vreselijke buikpijn en werd doorgestuurd met de mededeling ‘u bent aan het bevallen’, niet erg prettig lijkt me.

haha helemaal nie gaaf :stuck_out_tongue_closed_eyes: ze wist nie dat ze zwanger was haha dus denk dat ze zich kapot was geschrokke toen ze opeens 8terkwam

lijkt me best wel erg, blijf je gewoon roken en drinken enz. ben je eigenlijk zwanger Ö

ja het kan
maar het is uitzonderlijk

Liefs.

jah het kan
maar gebeurt niet vaak volgens my/

het kan ook gewoon als de baby wel in de baarmoeder zit, mn moeder had het toen ze zwanger was van mij :slightly_smiling_face:

jaa kan gewoon hoor maar is vaak ook gewoon tussendoorse bloedinkjes en dat kan dan lijken alsof je ongesteld bent…