ongesteld zonder bloedverlies?

Hallo
Ik ben 15 jaar en nog niet zo heel lang ongesteld… Nou heb ik al een paar dagen buikpijn en t is ook wel de tijd dat ik ongesteld moet worden maar ik heb geen bloedverlies… Wat is dit?? En ik kan niet zwanger zijn.

Als je nog niet zo lang ongesteld bent is je menstruatie ook gewoon helemaal niet regelmatig.
Wacht een paar dagen af.

Toen ik voor het eerst ongesteld was kwam de tweede keer pas 3 maanden later. Ik zal even afwachten dus

Maar t is al bijna n week zo… En hoort t dat ik dan wel zon buikpijn heb…

Maak je maar geen zorgen. In het begin is je menstruatie nog onregelmatig. Het kan zo zijn dat je de volgende maand ook geen bloed verliest maar wel buikpijn hebt. Je geeft aan dat je niet zwanger kan zijn wanneer je wel gemeenschap hebt gehad zal ik als het langer uitblijft toch even een test bij de drogist halen.

Als je niet bloedt ben je ook niet ongesteld.

Dat kan ook gewoon ergens anders van komen.

Dit had ik ook en daarna was het ook heel wisselend. Omdat ik het niet op regel kon krijgen ben ik na anderhalf jaar aan de pil gegaan.

Je bent niet ongesteld als je geen bloed verliest want het bloed komt vrij bij het afscheuren van het baarmoederslijmvlies en dat is het ongesteld zijn. Het kan best dat deze krampen weer over gaan zonder dat er bloed komt en dat dat nog een paar keer gebeurt, je bent het gewoon nog heel onregelmatig. :slightly_smiling_face:

Ik heb ook wel eens buikpijn van andere dingen dan mijn menstruatie.
Wacht gewoon een tijdje af. Het kan echt een paar dagen tot een of 2 maanden duren voordat je het weer wordt.

Bedankt voor de reactie hoop dat t snel over is…