ongesteld, zomer en haar down underr :((

Heeii.
Vanaf dat ik de eerste x ongesteld ben geworden(zomer 2013) heb ik nooit meer gezommen ook niet in het zwembad :cold_sweat: ik durf het niet okal niet als ongesteld dan heb je ook nog eens haar down under :’(
Nu ben ik heel erg bang voor de zomer 2014 ik heb al wel eens een tampon geprobeerd maar dat voelde ik na een tijdje (5/10 min) al weer zitten ik ga het nu zoveel mogelijk oefenen zidat ik er in de zomer geen last van heb maar het haar down under heb ik last van ik ben bang dat je het onder je bikini uit ziet komen okal scheer je het heeft iemand tips xoxo

Uhm ja. Gewoon tampon blijven proberen en je schaamhaar scheren.

Trouwens hoe kan je haar er nou onderuit komen als je het weg hebt geschoren? :’)

kan je je schaamhaar niet weg waxen? Tenminste dan blijft het gewoon veel langer weg, en dan heb je er ook een tijdje geen last van

auw

maar ehm ja als er geen haar zit kun je ook geen haar zien

Ik zwom ook nooit als ik ongesteld was, vertrouwde het niet. Als je het goed scheert komt het niet uit je broekje hoor.

Dit, je weet dan zeker dat je het niet ziet waar jij dus bang voor bent. Tipje: niet doen als je (bijna) ongesteld bent, je schaamstreek is extra gevoelig dan, waardoor het dus extra pijn doet.

Bikinilijn harsen doet in ieder geval geen pijn haha. Nouja bij mij dan, ik dacht dat het heel erg pijn zou doen maar ik voelde bijna niks. Bij de rest, gewoon in het midden is volgens mij wel eeeerg pijnlijk.
En wat nou als je eens liggend je tampon probeert in te doen, dat gaat makkelijker haha.

Inderdaad wel blijven oefenen met een tampon. Misschien duw je hem niet ver genoeg? Of vloei jij zo zwaar dat hij snel vol zit? Al geprobeerd met het kleinste formaatje? Dat is makkelijker in te brengen.
Niet te veel zorgen maken over je bikini lijn. Als jij het scheert of kort houdt valt het niemand het op. Behalve misschien een stel pervers die naar je kruis staren. Anders kan je altijd de keuze maken voor een ander soort broekje. Een soort boxertje. Anders zo’n zwembroek voor over je bikinibroekje. Ook zijn er hier en daar wel eens bikini’s met een rokje. Misschien een idee? Anders kan je ook voor aan de kant een om knoop rokje dragen. Of een jurkje wat je makkelijk aan en uit kan doen.