Ongesteld zijn is vaak geil zijn

Hooi.
Denk nu niet van; dit is een onzin bericht want ‘t is haar eerste account, nee dit is een anoniem acount omdat ik op m’n echte account ook vriendinnen heb en die hoeven dit niet te weten. :’’]

Maar, als ik ongesteld ben, ben ik vaak ook geil, echt geil. Dus dan wil ik mastruberen, maar dan… ja, dan word ik zo vies. x]
Hebben jullie dit ook & hoe ‘doen’ jullie het dan?
Ik ben nu alleen thuis en ongesteld dus, nouja ik heb zin om te mastruberen alleen dan word ik zo vies.

M’n leeftijd op mn account is trouens ook fake, maar die is niet nodig denk ik? :’’]

dan doe je het niet D:

Zo, goed beacht haha. :’'D
Maar, ik heb er zeg maar echt zin in nu. :x
wat klinkt dat vies man haha.

:sex:

AHAHAH!

sorry

whahha, x’D

Ja sorry XD

Misschien moet je gewoon even wat afgeleid worden ofzo. °w°

Hahaha Ik denk dat dat komt omdat wanneer je aan de pil bent je minder zin in seks hebt :'D. maar in je stopweek slik je die natuurlijk niet. denkik
Ik masturbeer niet maar als je net gedoucht hebt ofzo? dan is er bij mij vaak niet zoveel bloed en daarna kan je jezelf gewoon weer even schoonmaken.

Euhm, gewoon doen en daarna je handen wassen? :stuck_out_tongue:

In de douche?

Onder de douche, in bad of draag een tampon als je alleen je clitoris wilt stimuleren.

Gebruik de douchekop? of als je heel nodig je vingers erin wil steken, maak dan je vingers schoon :’)

Of hou je onderbroek er tussen.

idd

Dat is normaal. Maar als je je echt niet kunt inhouden vind ik de tips van Coroner wel goed :wink:

Nee ik heb dat niet.
Vaak als ik ongesteld ben wil ik iedereen dood schieten en vooral mezelf :slightly_smiling_face:

Als je zin hebt kun je het toch gewoon doen? Dan douche je en je bent weer schoon!
Zelf heb ik dat trouwens nooit, ik ben eerder in een ‘ik ben chagrijnig en ik wil NU chocola, anders ga ik gillen’ bui :’)

ik heb 't ook :blush: ik word ontzettend geil als k ongesteld ben…
maar als je eerst gaat douchen en je vagina helemaal uitspoeld met water (gwn de douche kop er op zetten) dan duurt het een poos voordat er weer bloederigekleefsmurrie komt dus tijd zat om je te bevredigen :$$

+1