Ongesteld zijn en een ernorme poetsbui(en) hebben. (of andere ticcen)

Hoj Hoi! :upside_down_face:

Ongesteld zijn :bored: , naast vreetbuien, pms, oversized truien en jank films heb ik ook last van opruimbuien. :dry: Jazeker, ik weet precies wanneer ik ongesteld moet worden. Dan irriteer ik me aan alle zooi! (Van mezelf ben ik niet zo opruimerig) In deze 2 dagen heb ik de douche, woonkamer EN slaapkamer zooivrij. Helemaal schoon. Oh vergeet de konijnenkooi ook niet, die is ook schoon. Maar nu voel ik me een vreemde vis in de zee :rage:, geen enkele vriendin heeft de opruimbuien. Nee, die liggen dagen in bed. Dus ik ben op zoek naar meer vissen zodat ik me niet alleen voel… Hebben jullie dat dus ook? Of wat voor tic heb jij die alleen naar boven komt tijdens de maandelijkse hel. :wink:

Ik merk helemaal geen verschil of ik ongesteld ben of niet. Maar er zijn vast meer meiden die net als jij opruimbuien krijgen.

Volgens mij hoort dit niet bij Seks & Zo, maar nouja.
Ik heb geen last van die extreme poetsbuien ofzo.

Ja dit heb ik ook wel! als mijn moeder bijvoorbeeld nog niet gestofzuigd heeft, irriteer ik mij aan de vloer en ga ik heel het huis stofzuigen :hammer:

Ik heb dat niet, maar het lijkt me eigenlijk wel handig.

Was het maar zo. Dan zou ik mezelf tenminste nuttig maken, nu lig ik alleen half jankend van de pijn op bed.

Jup, iedereen weet altijd direct wanneer ik ongesteld ben, want dan is het hele huis ineens brandschoon :stuck_out_tongue: Ach, ik zit er niet zo mee, handig toch?

heel herkenbaar, ik ben ook altijd onrustig en ga dan extra poetsen als ik ongesteld ben. vooral de eerste en 2e dag hoor, daarna wordt het minder. misschien heeft het ermee te maken dat ik mezelf dan viezer voel, ik douche die dagen ook vaker en heb soms gewoon zin om me even helemaal om te kleden :hammer:

Ik krijg die buien juist bij tentamens. Sterker nog, ik ga even poetsen.

Hahaha, had ik het maar. Als ik ongesteld ben, gedraag ik me als een kind van 5 jaar. Alles maakt me boos en/of verdrietig.

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-menstruatietopic-227081.2175.html