Ongesteld Tog Zwemmen?

Haay Ik Ben Eva Meijer En 10Jaar(7dec.11)
Een Ik Ga Komende Maandag Naar Centerparcs En Waarschijnlijk
Is Dat de Dag Net Weer Dat Ik ONgesteld Word!
Dus Ik Baal Enorm!!
Daar Is Zo’n Tropish Zwembad Waar Ik Der Heltijd In Of Uit Maar Als Ik IN De Wildwaterbaan Wil Ofsoow Wat MOet Ik Doen?
(Ik Heb nog Nooit TamPOns Gebruikt Maar Myn Vader Heeft Nu Ob ProComfort SuperPLus(6plusjES)

Waarom typ je zo irritant?

je schrijft irritant.
maargoed, je moet doen wat jij fijn vind.
Je vader heeft tampons?
Of vraag het aan je moeder ofzoo(:

Waarom Heeft Jouw Vader TamPOns?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

wow , wordt jouw vader ongesteld ofso .
superplus , dat gaat je nooit passen , je vader ook niet .
probeer rustig een tampons ,
anders als het niet lukt met inbrenghuls.

Ja Ik Snap Ook Niet Waarom Je Vader Tampons Heeft Maar Ik Denk Dat Je Gewoon Moet Gaan Zwemmen Met Tampon Of Anders Niet.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat doet een meisje van 10 op girlscene?

Wat Opmerkelijk dat jouw vader tampOns heeft. Maar iig, je mOet ze er gewOOn instOppen. Dan kOmt het allemaal wel gOed. Succes.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik DeNk D@T je gewoon Ge3en fAkeTopiCss Aan mOEt makuhn. DaAt ZaAAaL Al een hoop schelen.

Sorry dat ik zo irritant typ maar mijn vader heeft de tampons gekocht want mijn vader en moeder zijn gescheiden +mijn moeder is alcolist

Kan jij uberhaupt wel de ingang van je vagina vinden

Dan zeg je toch gewoon dat je mini moet hebben… Doe ik ook tegen m’n vader. Niks om je voor te schamen.

Oh hé, normale letters. Zou dit dan toch geen faketopic zijn? :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:

you made my day (’:

ot:
Vraag even of je vader eerst zo’n tampon in zn reet douwt en hem er weer uithaalt zodattie wat kleiner is geworden en dan doe je hem howpla in je gaatje :ok_woman:

ps waarom staat er op je profiel19 en zeg je hier 10?

Hier zijn al zoveel topics over!
En probeer normaal te typen, koop kleinere tampons en volg de gebruiksaanwijzing.
Is het zo moeilijk?

Je hoeft hier niet je hele levensverhaal te vertellen hoor (waarom je ouders gescheiden zijn, over je moeder etc. Het verbaast me eigenlijk dat je nog niet hebt verteld hoe je cavia heet). Maar je kan best tegen je vader zeggen dat je kleinere tampons nodig hebt. ‘goh pap, die tampons he, die zijn gemaakt voor een kleine olifant, wil je misschien kleinere kopen?’

10 en nu al ongesteld
ik geloof niet echt dat dit serieus is maar goed

tip:
meestal wordt je toch wel iets eerder of later ongesteld
(voor jouw hoop ik dan later)
en als je toch dan ongesteld bent gebruik je gewoon tampons
of je gaat niet zwemmen