Ongesteld tijdens vakantie

Aanstaande donderdag ga ik zeven dagen op vakantie, maar gister begon ik buikpijn te krijgen en voelde ik me vrij moe. Dat heb ik altijd in de twee à drie dagen voordat ik ongesteld moet worden.

Waarschijnlijk ben ik dus mijn hele vakantie ongesteld. :frowning_face:

Weet iemand of er toevallig nog een manier is om dit uit te stellen?

Pil doorslikken, maar ik neem aan dat je die niet gebruikt aangezien het er niet bij staat. Dus dan zijn er geen manieren om het uit te stellen.

I feel you ik heb hetzelfde.

Dat dacht ik al, maar ik hoopte stiekem dat er nog hoop was dat het wel wat later zou kunnen komen.

Ik heb namelijk heel erg last van mijn rug als ik ongesteld ben en ik heb helemaal nergens energie voor.

Inderdaad de pil…
En als je ze dan toch hebt, mss pilletjes vragen aan je huisdokter om de pijn wat dragelijk te maken?

Er is een pil die de menstruatie uit kan stellen voor 10 dagen, moet je even de huisarts bellen! (Ik heb 'm net opgehaald bij de apotheek)

Edit: Primolut heet het

Dat is kut.

Dit inderdaad, daar moet je wel snel mee zijn, want je moet je eerste pil minimaal 3 dagen voor je verwachte menstruatie innemen. teminste,bij de pil die ik had, geen idee welke het was

Klopt inderdaad bij die pil ook, maar als je belt ligt het als 't goed is 's middags bij de apotheek en kun je direct beginnen!

Dit is echt een ontzettend handige pil! Heb ik zo’n 2 jaar geleden eens gebruikt. Er stonden allemaal nare bijwerkingen in de bijsluiter, dus ik was er wel onzeker over. Maar uiteindelijk nergens last van gehad. (Nu slik ik de ‘gewone’ pil, maar het is echt een handige oplossing)