ongesteld... sex ja of nee

je bent weer eens ongesteld hoort erbij…
alleen hebben jij en je vriend eigenlijk zin om sex te hebben doen jullie het dan ja of nee, en waarom wel. Want mij lijkt eht ergens toch wel een beetje raar …

advies alsjeblieft

x maya

ik heb geen vriend hoor en nog maagd maar alsnog ik zou hetdenk ik nooit doen als k ongesteld zou zijn want lijk mij toch dat het bloed door de handoek gaat…

Nee bah, zitten we straks allebei helemaal onder het bloed.

nee:liever niet

1x gedaan met m’n ex, maar dat was niet fijn
Maar als ik ongesteld ben, hebben mijn vriend en ik absoluut geen seks. Ik vind het niet fijn. Dan wachten we maar 4 dagen ik ben het 4 dagen ivm m’n pil

nee dat lijkt me zo ranzig, word ook niet echt opgewonden van het idee dat drna alles onder het bloed enzo zit

De week voor dat ik ongesteld ben heb ik wel extra zin meestal, en als ik ongesteld ben dan liever niet, maar soms gebeurt het wel eens ja. Ik vind het niet minder fijn dan ofzo.

Ik heb wel gewoon seks als ik ongesteld ben, want ik bloed dan niet. Je kan het ook onder de douche doen, dan bloed ik ook niet, weet niet of andere dat ook hebben? Maar als je dan wel bloed wast het gelijk weg en het is echt niet zo dat het met bakken eruit komt :stuck_out_tongue: En in bed kan je op je rug blijven liggen dan bloed je ook al minder.

xx

Je moet doen wat jíj het fijnste vindt en niet wat wij vinden.
Als jij je er goed bij voelt seks te hebben als je ongesteld bent moet je dat vooral doen.

haha ja heb t wel eens gedaan, kvond t wel meevallen hoor;) alleen op het condoom zit dan een beetje bloed (ligt eraan hoe er je het bent) maar als je veel pijn hebt enzo by sex, kan t wel fijn zijn, want dn glijdt het beter ofzo. haha , ja klinkt vies, k weet het!

Hoeft niet van me; ik vind het geen geil idee.

Ik deed het nooit. Ik vond het nooit echt zo’n prettig idee. Natuurlijk kan het wel, maar dat ligt eraan hoe jij en je vriend erover denken.

Nee dankje.

Nee,lekker fris dan.

Nee, tenzei iemand ( mijn vriend) het echt wil… maar dan zou ik er nog geen voorstander van zijn, maar laatst wou hij het… doen even handdoekje ondergelegd… alleen achteraf ging ik weer facking veel bloeden.

in bad vind ik het geen probleem, maar anders? nee dankje.

Ja paar keer gedaan… wel op het einde van de menstruatie.
Vaker bloed ik dan niet eens ALS we het doen… en natuurlijk wel met condoom.

Als we zin hebben doen we het gewoon in de douche of in het bad

sowieso niet, gadverdamme het idee alleen al.

Ik heb geen vriend, en ben ook nog maagd.
maar ik zou het denk ik niet doen als ik ongesteld ben.
al dat bloeed. Ieel ;p
moet er niet aan denken.

x