ongesteld rare kleur bloed?

hey meiden. Gisteren ben ik voor t eerst ongesteld geworden, maar nu heb ik bruin bloed heb ik het idee. Is dit wel goed? Of komt dat gewoon doordat als het op maandverband ligt dqat dat ziet alsof het bruin is? Het is trouwens niet veel maar ook niet weinig. Hoop dat jullie kunnen helpen

Ja dat is normaal.

Wat NLPN zegt.

is oud bloed.

jow ze weet het sluit de topic maar

dat betekend dan togh dat t bijna over is?

ja maar oud bloed? ik ben nog nooit ongesteld geweest!

Dat is gewoon de normale kleur. Je krijgt geen rood bloed te zien, zoals je het vast verwacht had :'3

Dat wil niet zeggen dat het er niet al een tijdje kan zitten? :stuck_out_tongue:
Het is echt normaal hoor, niets aan de hand.

ik had inderdaad rood bloed verwacht haha. maar ehm ik heb geen buikpijn niets en het is ook vet weinig! ik vind het maar niets straks heb ik iets daar binnen ofzo… ja sorry ben echt een jan paniek haha

het is normaal. de eerste keer toen ik ongesteld was was het ook bruiner als dat het nu is ( 3 jaar later ). dont worry! :]

Ik wel hoor…

haha ja, ik ook xd

In het begin is het gewoon wat bruinachtig, normaal is het altijd rood tenzij de laatste dagen als het weinig is kan het ‘oud bloed’ zijn.

je bent van adel.

Ik ben t zaterdag voor t eerst geworden hahaha. Bij mij was t precies t zelfde maar t is gewoon oud. T droogt nogal snel dus na een half uurtje ofzo is t al bruin.
En buikpijn. Wat had je verwacht hihi? Dat je kermend van de pijn op de bank zou liggen haha. Waarschijnlijk heb je soms een beetje kramp in je buik ofzo maar dat is een paar minuten en dan is t over

Wees blij, sommige meisjes liggen een week lang dood te gaan van de pijn. Je hebt gewoon geluk. (: ik ook trouwens hehe.

Is normaal de eerste keer.

ik wil niet veel zeggen hoor maar na ong. een jaar ongesteld zijn geweest begon ik echt hevige pijn te krijgen. Zo hevig dat ik er niet van kon slapen en zelfs gewoon zitten deed pijn :/, echt heel de tijd pijn in mijn onderrug, en bovenbenen. Nu heb ik pilletjes van de huisarts gekregen, en dat werkt gelukkig echt heel goed bij mij :grinning:.

Oke!! Bedankt voor jullie antwoorden :wink: