Ongesteld -- Paar vraagjes.

1. Hoe merk je dat je ongesteld moet worden? buikpijn? al een paar dagen van te voren ofzo?
  2. Wat als je in de klas ongesteld wordt? :open_mouth:
    daar ben ik dus bang voor, ik heb sinds zondag buikpijn, nu ook…
    niet heel erg, maar toch.
    x

Meestal merk je wel wanneer je ongesteld bent, dan snel naar de wc en een maandverbandje of tampon in doen.
Zelf had ik helemaal n iet buikpijn of iets dus dat zou ik niet weten.

Neem voor de zekerheid altijd een maandverbandje en dergelijke mee in je tas. En ik ‘voel’ het toch als ik ongesteld ga worden (:

Hoe oud ben je?
En waar heb je dan buikpijn? In je onderbuik?

Als je buikpijn krijgt idd, en dan alvast een inleg kruisje in doen.
ik weet dat als ik buikpijn heb gewoon al tijd is zegmaar (:

Ik krijg altijd 1 of 2 dagen van te voren hele lichte buikkrampen. De eerste en soms ook tweede dag zijn het ergst qua krampen en bloeden. Dag 3 is het al minder en geen krampen meer en dag 4 nog een beetje en dag 5 al niets meer…

Even 1 ding hoor, als je buikpijn hebt of al een tijdje buikpijn betekend het niet altijd dat je ongesteld word hoor.

@FashiionLoveer ik ben 12, t duurt nog ong. een half jaar en dan ben ik 13.
Nee niet in mijn onderbuik…

@psychoROSE oke, maar wat bedoel je precies met buikkrampen? echt een soort buikpijn of iets anders… gewoon krampen haha

bedankt voor reactie’s x

Als je buikpijn hebt betekend dit niet dat je ongesteld word. Al helemaal niet als je dat nog nooit geweest bent.

@FashiionLoveer Jaa dat hoop ik dan ook meestal:) Maar als ik buikpijn heb denk ik meteen: omgg zometeen wordt ik ongesteld :pensive:’’

Okeei, ik denk nog niet dat je het word maar you never know. Het gebeurd waarneer het gebeurd :stuck_out_tongue_winking_eye:

ik had geen buikpijn toen ik voor het eerst ongesteld was? het was gewoon uit het niets paf boem bloed.

1. Hoe merk je dat je ongesteld moet worden? buikpijn? al een paar dagen van te voren ofzo?
    Ik had de eerste keer geen buikpijn nu wel…
  2. Wat als je in de klas ongesteld wordt? :open_mouth:
    Dan wordt je ongesteld in de klas, ja wat moet er voor ander amtwoord op gegeven worden? :'D

ik ging kapot van de buikpijn, ik heb een nacht niet geslapen van de pijn, ik lag alleen maar te huilen omdat het zo frustrerend was.

Maaar dat was alleen de eerste keer (phoehh!) Nu heb ik een beetje buikpijn en ik krijg wat meer pukkels.

En zorg gewoon dat je een maandverbandje in je tas hebt zitten, anders kun je altijd aan een vriendin om iets vragen of desnoods bij de receptie.
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor! zeker niet bij je vriendinnen!

fijnn:)

Eerste keer dat ik ongesteld werd had ik het echt niet aan zien komen. Ik had helemaal geen buikpijn gehad ofzo ik ging gewoon even naar de wc en toen kwam er bloed mee. En als je in de klas ongesteld word? Tjah dat kan, als je er bang voor bent neem je voor de zekerheid maandverband/tampons mee. Je kan er verder weinig aan veranderen, zou handig zijn als je zelf het tijdstip kon bepalen wanneer je ongesteld word haha.

Eerste keer dat ik ongesteld werd had ik het echt niet aan zien komen. Ik had helemaal geen buikpijn gehad ofzo ik ging gewoon even naar de wc en toen kwam er bloed mee. En als je in de klas ongesteld word? Tjah dat kan, als je er bang voor bent neem je voor de zekerheid maandverband/tampons mee. Je kan er verder weinig aan veranderen, zou handig zijn als je zelf het tijdstip kon bepalen wanneer je ongesteld word haha.

de eerste keer dat ik ongesteld werd ging ik de dag ervoor echt dood van de buikpijn, en als ik nou ongesteld moet worden dan krijg ik altijd van die lichte buikkrampen