ongesteld op vakantie

een vrendin van mij gaat op vakantie en ze s dan ongesteld, het i daar 1 en al zwembad dus de vraag is… kun je dan zwemmen ? ik heb wel es gehoord dat je het in het water niet bent maar als je dan eruit komt lekt het toch zo naar beneden ? weet iemand dit ( want ze wil graag geen tampon ) xx

Use a TAMPON!
Zonder kan het gaan lekken ja, en dat wordt het een bloedbad in het water! :'D

Ze kan ook bij de dokter langs gaan en een paar uitstel pillen vragen. Dit kan de ongesteld 10 tot 14 dagen uitstellen! Maar dan moet ze er dan wel gauw bij zijn.

Ja, gewoon met een tampon gaan zwemmen. In het water bloedt je niet, door de druk van het water (ofzo, zoiets was het), maar daarna als je eruit gaat wel. Dus je moet gewoon tampons gebruiken.

In bad bloed ik wel, dan wordt het water laaaaangzaaaaaaamm rood. :'D
Maar dat kan natuurlijk verschillen…

tampon of uitstellen met primolut n

in het water sluit het systeem zichzelf af ofzo, dus je kunt niet bloeden in het water, maar als je eruit gaat kan het wel, dus ik stel voor dat je vriendin oefent met tampons…

Wat is er zo erg aan een tampon?

Tampon to the rescue.

gebruik een tampon?

ze denkt dat dat zeer doet… ?

Perfecte gelegenheid om een tampon te (leren) gebruiken, inderdaad!
En bij de meesten doet dat geen pijn en gaat dat vlotjes hoor, 't is maar een kwestie van oefenen en ontspannen zijn.

Tampon doet niet zeer, je kan ook voorstellen of ze er een gebruikt met inbrenghuls? Perfect om mee te oefenen, van het merk tampax. Als je de gebruiksaanwijzing volgt kan er niets mis gaan. Het is tampon of niet zwemmen, eigenlijk! Her choice.

tampon is echt verschrikkelijk.
maar ik doe het wel atlijd, anders kan ik niet zwemmen,
endat vind ik saai .
daarom doe ik het altijd.
eerste keer doet het pijn, daarna niet meer

waarom vind je het dan verschrikkelijk annemarijn ?

De eerste keer lukt het soms niet om hem goed in te doen, maar dat moet je gewoon oefenen. Is ook hygiënischer voor gewoon dagelijks.

http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/7897372