Hoi mensen. Ik zit nogal met een probleempje en ik vroeg me af of jullie misschien weten wat ik zou kunnen doen. Het zit namelijk zo. Ik ga bijna op vakantie. maar de eerste week dat we daar zijn ben ik dus ongesteld. Het is pas mijn 4e keer en ik heb het best wel erg. Alleen het probleem is dat ik dan een week niet kan zwemmen. En dan heb je natuurlijk tampons maar dat lukt me niet helemaal en ik ben bang als ik dat dan toch in heb dat je dan perongeluk bloed ziet als ik in het water ga. Okay beetje awkward dit maar ik hoop dat jullie tips hebben ofzo iets…
of niet zwemmen, of tampons gebruiken. als je ze er goed in doet kun je gerust zwemmen. vaak oefenen en ontspannen zijn
Met tampons zal je geen bloed zien hoor Gewoon nieuwe in voor je gaat zwemmen en daarna weer vervangen. Er zijn ook bepaalde tampons die kleiner zijn en makkelijker in te brengen als je daar nog wat moeilijkheden met hebt (bv. ob mini)
Het ding vooral met tampons is, dat je er even aan moet wennen. Het voet gek en kan zelfs een beetje pijnlijk zijn in het begin. Maar dat went en uiteindelijk voel je er (bijna) niets meer van.
Oh en nog een ‘praktische’-tip. Let erop dat als je tampons gebruikt dat het touwtje niet buiten je broekje zichtbaar is. =)