Ongesteld op vakantie...

Heeyyyy
Nou, ik ga zondag op vakantie naar Lanzarote en verblijf daar 7 dagen… Nu is het probleem dat ik zondag ongesteld word…
Ik woon bij m’n vader, dus ik ga niet vragen van hey wil je tampons halen? M’n ouders zijn net een maand gescheiden dus daarom eerste keer ongesteld bij vader…

Enn ik praat er nie zo over
En ik moet dus in me uppie naar de winkel om dat te halen en ben 14 jaar… Hoe ga ik dit doem???

Xxx

Gewoon zelf halen? Het is echt niet raar als een (jong) meisje zelf tampons komt halen hoor, iedereen weet dat je ongesteld bent/wordt.

Inderdaad gewoon zelf halen.

Hmmmm is t nie gênant?

Nee joh! Ieder meisje wordt ongesteld (uitzonderingen daargelaten), iedereen heeft maandverband/tampons nodig dus tja, dat moet nou eenmaal gehaald worden. Je zult zien dat niemand je raar zal aankijken hoor.

Btw hoe lang kan je zwemmen met tampons?

Oké thanksss

Je kunt je tampon het best om d 3 a 4 uur vervangen, afhankelijk van hoe erg je ongesteld bent. Voor het Zwemmen maakt het niet uit, er kan geen water bijkomen.
En je kan ze gerust halen in de supermarkt, niemand die er raar van opkijkt

Oké dankuu

Als ie gewoon diep genoeg hoort er vogens mij geen water bij tekunnen, heb ik in ieder geval nognooit gehad

Je hebt nu ook van die spons dingen die je kunt gebruiken met zwemmen (weet ff niet hoe dt heet) maar vind dat toch maar eng, er zit geen touwtje aan ofzo dus je moet het er maar uit zien te pielen :stuck_out_tongue:

Iets met beppy hahah

Hoelang hou jij m in dan ?

Bij mij ook hoor. Wordt eigenlijk ook om die reden aangeraden om als je het water uit bent snel genoeg ke tampon te vervangen.

Gewoon tampons/maandverband halen. Het is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld, dus schaam je je alsjeblieft niet voor.

Als je uit het zwembad komt, gewoon je tampon vervangen dan. Je kunt ze 5 tot 7 uur inhouden. Sommige houden het (ja, echt waar serieus een klasgenoot van me deed dat) 24 uur in, de ander vervangt het om de 3 uur.

Fijne vakantie :slight_smile:

Dankjulliewel !!
dit heeft me geholpen

Oké nog 1 vraagje hoeveel doosjes heb je nodig per menstruatie?