Ongesteld op vakantie, nooo >doorlekken

Ik word waarschijnlijk ongesteld net als wij op vakantie gaan. Ik ben zo bang om door te lekken in de auto als we op vakantie gaan! :S
Kun je niet iets doen waardoor je sneller een menstruatie krijgt of zo ?:stuck_out_tongue:
Ik wil echt niet ongesteld zijn als ik in de auto zit 10 uur lang of tijdens de overnachting …pff… Sorry ben echt extreem bang om door te lekken

je kan toch onderweg vragen om te zeggen dat je naar de wc moet, en ik denk dat je het dan beter tegen je moeder kan zeggen . Je moeder is ook ongesteld geworden. Dus zeg het gewoon tegen der ?

Nou ik vind dat echt kut om te zeggen :stuck_out_tongue:

DUBBEL

Mij moeder weet het ook, en ze begrijpt het ook, komop het is je moeder maar ? Ze weet er zelf ook alles van .

Zeg tegen je moeder dat je om de paar uur even naar de wc moet.

er zijn speciale pillen die je mag slikken, dan moet je naar de doktor gaan en dat stelt je ongesteldheid een dag uit. je kan dan wel last krijgen van hoofdpijn en buikpijn, dus het is niet echt een oplossing. en je moet ook niet te jong zijn.

Jaa of een tampon, ik weet niet hoelang je moet rijden ?

ik denk 2 maandverbanden als het lang wordt (nacht)

Ik snap je helemaal, vorig jaar ging ik naar Spanje met een zwembad en strand vlakbij. Ik heb 's avonds toen ik in naar bed ging gezegd dat ik het vervelend vond als ik het net op vakantie zou zijn, en toen gaf m’n moeder me een strip pillen, zodat ik het niet op vakantie zou worden. Gewoon vragen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

boven je onderbroek nog een broekje/onderbroekje:)

Ik was het ook in de auto.
Ik weet niet of je heel erg ongesteld bent, maar de meeste tampons kun je wel 6-8 uur in.
En dan voor de zekerheid doe je nog een maandverbandje, als je tampon dan ‘vol’ is dan heb je die er nog onder.
En gewoon bij elke stop voor de zekerheid wisselen.
Oja, en gewoon tegen je moeder zeggen joh!
Ze vind het vast niet raar, want zelf is ze ook ongesteld :wink:

Succes!