Ongesteld op de kermis, PLEASE HELP

Ik heb echt een dringende vraag !
Het heeft eigenlijk niks hiermee te maken, maar toch c; Ik ben net ongesteld geworden en ik ga vrijdag naar de kermis. Nou wil ik natuurlijk wel in de booster en alle andere dingen die over de kop gaan etc. Maar nou ben ik best wel bang dat er iets mis kan gaan ofzo. Ik draag tampons, maar misschien floept ie er wel uit door de zwaarte kracht of iets. Of ik wordt heel erg misselijk. Ik zou graag antwoord willen, van wie dan ook !
Alvast bedankt, kus Julia. :*

dat gebeurt echt niet hoor :’)

Maandverbandje erbij in doen voor de zekerheid? Lijkt me niet dat je zo’n ding ineens uit perst als je over de kop gaat trouwens

dat je tampon eruit floept

:’’’’’’’’’’’’’’)

Doe voor de zekerheid een maandverbandje in, dan voel je je misschien er wat zekerder bij.

maar ik denk niet dat er iets mis zal gaan hoor :stuck_out_tongue:

ehm nou je tampon vliegt echt niet zomaar als een ballon uit je vagina als je over de kop gaat…

Je tampon floept er echt niet ineens uit hoor, maak je daar in ieder geval niet druk om. Doe gewoon een zwarte broek aan en een maandverbandje voor de zekerheid.

Nu zie ik echt voor me dat er ineens een tampon uit een attractie vliegt en ergens anders op de kermis belandt.

Ik ga stuk :’’’’’)

Maar nee, dat ding floept er niet uit door zwaartekracht.

HAHA OMG :'D floepfloep

Hahahaha ha ha.

De zwaartekracht zorgt er toch juist voor dat wij mensen niet kunnen vliegen, maar ‘vast’ zitten aan de aarde?
Want dan zou het zo moeten zijn dat je tampon aangetrokken wordt door de grond. :smirk:

Ik zou wel een zwarte broek aandoen inderdaad.

Lijkt me sterkt dat zoiets gebeurt, zoals andere meiden hier ook al zeggen zou ik gewoon een zwarte broek aan doen, als je dan al doorlekt valt het een stuk minder op dan bij een lichte broek.

Huh, maar volgens de zwaartekracht zit een tampon toch altijd naar beneden dus wat maakt het dan uit dat je overkop gaat, dan zou hij er net niet kunnen uitfloepen :’) sowieso al niet, tenzij je een extreem losse wapperkut hebt

Haha inderdaad, en anders, als je over de kop gaat dat flikkert die tampon er niet uit, maar je zou denken dat ie er in gaat omdat het naar onder gaat :wink:

Oke nutteloos doei.

Mac ik huil om deze reactie