Hoi meiden,
Ik ben gister volgens mij voor het eerst ongesteld geworden, maar ik weet het niet zeker. Het is bruinig en bijna niks, maar ik weet niet of het nou bloed of gewoon afscheiding is. Vandaag had ik bijna niks, dus ik weet nou niet zeker of het ongesteldheid is of niet.
Heeft iemand misschien dit ook of een idee?
Liefs x
uhm, ja het klinkt misschien raar, maar ik hoorde ooit ergens, dat je ook een soort ‘bloedprop’ kan verliezen. En dat zou het misschien kunnen zijn.
Maar de 1e keer kan bloed sws bruin zijn volgens mij.
Dat zou inderdaad een beginnetje van je ongesteldheid kunnen zijn. Ik denk dat je dan binnen enkele maanden ook wel ‘echt’ ongesteld zult worden.
Ik had dat ook op het begin,
de 2e dag werdt het erg owjohh
de 3e dag ok weer bijna niks…
dus ik denk dat je wel ongesteld ben
okee, maar ik ben dus waarschijnlijk wel gewoon ongesteld, en het is geen afscheiding ?
Afscheiding is normaal echt wit, dus ik denk ookdat je ongesteld bent geworden, congratz (:
bedankt KOPJECHINO !
ik vraag me alleen af, of het wel écht zo weinig hoort te zijn. gister zag je het wel heel erg, maar vandaag bijna niet …
Je bent pas voor de eerste keer ongesteld geworden.
Weet je wat er allemaal vooraf gegaan is voordat je lichaam dat kleine beetje ‘bloed’ kwijt kon en wat er gebeurd tijdens het proces ‘menstruatie’ ?
Het is echt niet gek dat je de eerste keer zo goed als niets verliest.
Ik weet mijn eerste keer ook nog wel, het had helemaal niets van bloed weg en was erg bruin.
Je zal dus inderdaad echt ongesteld zijn geworden!
Bereid je vast maar voor op de volgende keer, dat zal iets meer zijn dan deze keer.
Het betekend trouwens niet dat je nu volgende maand ongesteld wordt, dat kan wel, maar misschien wordt je het de volgende keer pas over een maand of 4.
Nogmaals, je lichaam moet echt veel doen voor zo’n menstruatie !
ja, ik heb net met bio het hoofdstuk voortplanting afgerond dus ik weet wat het is haha.
dankjullie wel voor de informatie !
bij mij leek t net (ja sorry beetje vies) een vlekje poep…
daarna kreeg ik t pas een maand ofzo later.
bij mij leek t net (ja sorry beetje vies) een vlekje poep…
daarna kreeg ik t pas een maand ofzo later.
Toen ik t de 1e keer werd, was het ook niet veel en ook maar 1x.
De keer erna was 2 maandenlater ofzo. Het is gewoon -bij de meesten- heel raar in t begin.
ik heb nog een vraagje;
nu heb ik geen bruin spul meer in m’n onderbroek , maar gewoon weer afscheiding. het is alleen veel meer dan ik had en het stinkt enorm.
weet iemand wat dit kan zijn?
Bij mij is het altijd wat bruinig net voordat ik ongesteld moet worden.
Op je laatste vraag heb ik geen antwoord.
Ik heb ook wel eens afscheiding ipv bloed dus dat is normaal, meerdere mensen hebben dat.
@Limits , okee, heb jij dan ook dat het heel sterk ruikt?
Jaa (: