Ongesteld of niet?

Heey,
Het is misschien een beetje een rare vraag maar ik weet niet helemaal zeker of ik nou ongesteld ben. :flushed:

Ik ben dus nog nooit ongesteld geweest en vandaag ging ik naar de wc, en dat witte slijm wat je altijd hebt (O ja, afscheiding) was rood. Het was echt een beetje bloed maar ik twijfel dus of ik ongesteld ben omdat ik helemaal geen buikpijn heb en mijn onderbroek nog gewoon schoon was. Ook was het een beetje bruinig. (Opgedroogd bloed?)

Sorry voor de rare vraag maar ik wil het toch wel zeker weten!

xx

Toen ik voor het eerst ongesteld was, had ik daarvoor ook geen buikpijn. Ik denk dat je wel ongesteld bent! Je kunt in ieder geval een maandverbandje in doen en de volgende keer als je naar de wc gaat kijken of er weer een beetje bloed in zit. Als dat het geval is, ben je hoogstwaarschijnlijk ongesteld!
(als er geen maandverband in huis is, neem een inlegkruisje of gewoon heel veel wc-papier).

Succes! X

ik had ongeveer een maand voor ik ongesteld was 1x een beetje bloed. dus als je al nog niet ongesteld bent, duurt het niet lang meer

Ik weet niet of je ongesteld bent, zou zomaar kunnen.
En je hoeft ook niet per se buikpijn te hebben bij je menstruatie of andere klachten. Je kan ook gewoon ongesteld zijn en je voelen zoals je ook in je dagelijks leven voelt.

Hoooi, nou dit is precies hetzelfde van wat ik nu heb. Ik heb 3 dagen dat bruinige gehad . Mijn moeder zegt dat ik wel ongesteld ben het handigste is dat je altijd een inlegkruisje of maandverband bij je hebt want straks begint het erger te worden en lek je door! Goodluck!