Ongesteld na implanon

Hallo allemaal! :heart:

ik ben hier nog maar net nieuw, maar had al een brandende vraag :flushed:
ik heb voor ongeveer 3 maand terug een implanon laten plaatsen, en de 1e maand was ik helemaal niet ongesteld, en nu ben ik een maand ongesteld en een week niet ongesteld.

Weet iemand hier wat van misschien? Word ik ooit nog weer gewoon ongesteld?

Liefs, Maud.

http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Implanon.aspx?mId=10704&rId=1835

Zie vooral het kopje bijwerkingen

Ik heb twee jaar een implanon gehad, t kan in t begin heel onregelmatig zijn. eigenlijk wordt het nooit regelmatig :’)
maar op ten duur werd ik af en toe ongesteld.
even aankijken en als t echt niet meer over gaat (:")) moet je even naar de ha.

Ik heb hem sinds augustus 2013, en een maand daarnaa werd ik het een beetje, maar wel 2 weken lang, en rond de kerst nog een beetje en verder niet, maar verschilt per persoon

Mij is verteld dat je menstruatie totaal onvoorspelbaar wordt, sommige vrouwen worden niet meer ongesteld en sommige wel. Ik ben zelf non stop ongesteld geweest en bij het verwijderen werkte de verdoving niet :hammer:

Mijn advies is om nog even te kijken :wink:

Ben jij mij? :’)

Anyway, ik snap niet waarom je dit soort dingen niet van te voren opzoekt?

Ik heb m sinds augustus of juli. Weet het niet eens zeker haha
maar ik ben iig niet regelmatig ongesteld, maar ik ben het wel. Een hele maand heb ik gelukkig nog nooit gehad, maar wel eens twee weken wel, dan twee weken niet, dan weer wel en dan 2 maanden niet.
Gelukkig doet het minder pijn als met de pil, dus dat scheelt een boel…

ik was ook vrij onregelmatig ongesteld. daarom heb ik 'm er uit laten halen. ik was ineens een week niet uit te staan zo chagrijnig en depri en toen werd ik dus vrijwel uit ‘t niks ongesteld :’) maar omdat er geen pijl op te trekken was, was ik ‘zomaar’ boos en depri hahaha

Ik heb hem sinds begin juli vorig jaar, en ben vanaf het moment dat hij gezet werd nooit meer ongesteld geworden en heb er verder geen last van gehad.
Vriendinnen van me hebben er wel problemen mee gehad, verschilt héél erg per persoon.