Ongesteld met de pil?:|

Hey meiden,
Ik slik gewoon elke dag netjes mijn pil, en wat gebeurt er nu? ik wordt gewoon ongestelt! terwijl ik 2 weken geleden voor het laatste ongesteld was, en ik geen 2x in de 4 weken ofzo ongestelt wordt, ik snap hier echt helemaal niks van, echt helemaal niet, ik slik al ong 1 jaar de pil, ben wel 2 weken geleden overgestapt van mycrogynon naar yasmin… en nee, ik heb geen seks, en ja, het is gewoon echt menstruatiebloed.

je kan toch als je een nieuwe pil hebt de eerste maand tussendoor ongesteld worden… omdat je lichaam in de war is…

toen ik net aan de diane zat werd ik een week nadat ik voor het laatst ongesteld was gewoon weer ongesteld… en dat duurde 2 weken en was heeeeeel licht… echt heel raar… maar dat ging vanzelf weer over

Heb je de bijsluiter er al bij gepakt?
Ik denk dat je lichaam moet wennen aan de overstap. Ik zit nu ook net aan Yasmin (4 dagen pas) en had daarvoor Diane. Maar mijn ongesteldheid is nu pas echt over.(meestal was het al voorbij zodra ik weer de pil nam)

Hmm, thank you :] ik begon serieus al meteen te denken ‘’ HUH? :expressionless: ‘’

oh dankje voor de herrinering was bijna vergeten in te nemen xD

asjeblieft XD.

Btw; mijn moeder zei wss dat het door mijn pilslikgedrag kwam, ik wou namelijk nu beginnen met de pil te slikken s’morgens, maar dat is altijd zo verschillend bij mij, dus ik houd het maar op s’avonds dan, na het eten… dus ik denk en hoop dat het daar door komt :wink:

Als ik jou was zou ik um gewoon s’avonds blijven slikken… Dat doe ik ook, dit werkt voor mij het beste want ik heb mijn strip altijd in mijn kastje in de badkamer liggen. Vergeet ik um een keer s’avonds, zie ik het s’morgens nog :wink:. Zo heb je dus een veel kleinere kans dat je um gaat vergeten.

& ik denk dat het idd kwam doordat je overgestapt bent op een andere soort pil…

Jup, dit is me derde, eerst diane 35, toen mycrogynon, en nu dus de yasmin.

dan is de pil ws. niet sterk genoeg ofzoiets, ik had eerst ook een andere daar werd ik ook tussendoor ongesteld en toen bleek die niet sterk genoeg te zijn.

OMG ik heb dat ook toevallig! en ik zit ook op de Yasmin en meer dan een jaar! Ik snap er echt niks van, ik werd zomaar ongesteld terwijl ik nog paar moest slikken…