Ongesteld maar toch zwemmen!

Hallo allemaal, ik heb een klein probleem/vraagje!

Ik ben vandaag (donderdag) ongesteld geworden en ik ga zondag zwemmen. Dit is voor mij eigenlijk geen probleem want ik doe gewoon een tampon in en gaan met die banaan. Maar nu stuit ik toch op een probleem want ik zie het niet zitten om het te verschonen, aangezien ik met een paar meisjes maar ook met enkele jongens ga. daarom is mijn vraag nu: houd mijn tampon het van half 1 tot 4 uur zonder te verschonen. Ik weet dat als ik het in het water ben de menstruatie een soort van ‘pauze’ heeft en ik verwacht ook wel dat ik het meeste in het water zit, maar toch wil ik zondag liever niet voor een verrassing staan! help. (:

Wat is nou het probleem. Die jongens zien jou toch niet de tampon verschonen?

Nee dat klopt ook wel, maar dan moet ik weer dat ging pakken en naar de wc gaan enzovoort en dat zie ik eigenlijk niet zo zitten.

Het is ook niet echt hygienisch om je tampon zolang in te houden.

Dus, toch maar gewoon verschonen dan maar? (:

Je kunt toch eventjes naar de wc gaan?

Oke, dan zal ik het maar gewoon doen!

Als ik jou was zou ik hem gewoon lekker laten zitten hoor :’)
Half 1 tot 4 uur is nou ook weer niet zó vreselijk lang, en als het gewoon ‘kan’ (qua doorlekken enzo) zou ik het gewoon lekker laten. Misschien ben ik ook wel te lui enzo hierin maar als ik een avond (4/5 uur) ga werken laat ik hem ook wel eens zitten, simpelweg omdat het soms echt te druk is om naar de wc te gaan. En daarbij ben ik gewoon lui :’)

idd, doe ik ook wel eens. Ik ben dan ook nooit zo erg ongesteld gelukkig

Ja als je verder niet doorlekt ofzo kan het best lijkt me,
maar je kan ook eventjes een keertje naar de wc en dan is 't ook geen probleem.

Ik zou het zekere voor het onzekere nemen, gewoon even verwisselen.
Waarschijnlijk merken ze niet eens dat je je tas meeneemt.

Ja of je zegt dat je even je mobieltje moet checken voor een belangrijk berichtje bijv, haalt hem gewoon een beetje onopgemerkt uit je tas in je hand mee naar de wc? (:

Oke, bedankt meiden. ik ga het gewoon proberen en als ik voel dat ik doorlek dan smokkel ik gewoon even stiekem naar de wc! (:

Als ik ongesteld ben en moet zwemmen dan houd ik hem gewoon in. Een tampon normaal kan zelfs 6 uur lang. Ik vergeet het soms ook hoor en dan is het ook geen ramp dat hij er wat langer in zit