Ik heb morgen een afspraakje met een super leuke jongen en omdat we allebei nog elkaar beter willen kennen spreken we ergens af (niet bij elkaar thuis zeg maar) maar nu heb ik een probleem…ik ben ongesteld en morgen is de ergste dag…Hoe moet ik dat nou weer oplossen als ik af ga spreken ergens op een bankje in het park??
Gewoon vragen of jullie ergens heen kunnen waar een wc is?
Een wc is ook voor plassen en poepen, niet alleen voor ongestelde kutten.
Kun je niet afspreken om ergens wat te gaan drinken? Als je zorgt dat je bijvoorbeeld op een terrasje zit, is er sowieso binnen een wc!
Op zich wel een goed idee alleen is het morgen zondag en ik woon in een dorp waar dan geen ov rijd en geen winkel of bar of terras open is… best wel kut haha
Tampon gebruiken?
Jah was ik sws al van plan maar die houd het niet langer dan 2 uur vol en ons afspraakje wel denk ik haha
Tampon + maandverband?
Is er niemand thuis morgen bij een van jullie? Anders gebruik je toch het excuus dat je dorst hebt en dan drinken jullie ff wat bij iemand thuis, kan je dat meteen aangrijpen als wc moment.
En wat al gezegd was; als je een middag afspreekt is het toch niet gek als je eens een keertje naar de wc moet? Dat kan je hem gewoon zeggen als je het moet vervangen, zoveel mensen gaan 's middags naar de wc?
Haha jah idd. Nou hij woont 14 km verderop dus we spreken ongeveer ergens in de midden af. Dus om dan ff naar huis te gaan is misschien wat lullig voor hem haha
Ga een eindje fietsen en fiets langs je huis, drink wat met hem en ga ff naar wc? Dat kan ook? En anders tampon + maandverband doen.
Ik zou dan ook voor tampon + maandverband gaan, en dan misschien een iets grotere maat tampon
Haha ik kan echt heel lang zonder wc normaal gesproken ik heb enorme blaas zegt men maar OT Als dat veilig is voor paar uurtjes…goed idee!!
Is het niet lullig om ineens te zeggen “joh ey wil je misschien naar mijn dorp komen want ik ben ongesteld en moet naar de wc soms”?? lijkt mij wat onbeschoft
Dat ongesteld hoef je er niet bij te zeggen? Iedereen moet plassen toch.
Maar eigenlijk… Waarom zou je het niet zeggen? . Ja het is je eerste date en het voelt genant, maar het is ook gewoon super menselijk.
Das idd wel waar maar jongens zijn niet te beroerd om ergens een bosje op te zoeken en huphup toch?
haha das waar het blijft een levenlang probleem haha maar dan moet hij naar mij komen terwijl al lang vast staat dat we allebei zouden fietsen of rijden. Jah ik weet het ik ben een mieperd maar ik hou niet van die onzekerheid dat ik niet weet wat ik moet doen
Ja klopt, maar dat doen meiden sowieso niet. Ik snap dat je je een beetje schaamt hoor, al is het doodnormaal dan alsnog is het irritant.
Of je gebruikt een tampon + maandverband, dat zou moeten kunnen en voel je je er niet prettig bij dan vraag je of hij naar jou kan komen, of je fietst naar de plek en neemt hem na een leuke wandeling mee. En anders leg je hem gewoon uit dat je vaak naar de wc moet/ ongesteld bent, alsof hem dat interesseert waarschijnlijk.
Zoals al gezegd wordt, ongesteld zijn is de normaalste zaak van de wereld, hij zal het heus wel begrijpen. En anders leg je hem voor wat hij het liefst wil, of hij op die plek nog wil afspreken of dat hij net zo graag naar jou komt.
Ja dat is wel waar. Ik heb hem net gevraagd of hij het erg vond om samen een plek te zoeken waar we dicht bij een wc zijn, of of hij naar mij wil komen of dat het afspraakje niet te lang duurt ( wat wss niet de uitkomst zou zijn XD) Ik hoop dat hij het begrijpt en er rekening mee houd want ik word echt nog wel vaker ongesteld hoop ik haha
Ik snap wel dat het beetje awkward is om het daar met hem over te hebben, maar eigenlijk is er niks geks aan.
Daarom, vast niet de laatste keer, veel plezier morgen!