Ongesteld, maar geen bloedverlies

Hallo,

Ik ben sinds gisteren ongesteld, maar ik heb nog helemaal geen bloed verloren, ik heb wel heel erg buikpijn. Ik slik de pil, dus ik ben heel regelmatig ongesteld. Normaal bloed ik juist heel erg veel, dus vind ik het extra vreemd dat ik nu helemaal geen bloedverlies heb. Ik kan niet zwanger zijn, dus dat kan het ook niet zijn. Hebben meer mensen dit probleem gehad, is het erg, of normaal? Of kan ik beter even naar de huisarts gaan?

Ik heb vrijdag mijn laatste pil geslikt. Normaal gesproken wordt ik maandagnacht ongesteld.

Bedankt!

Voor zover ik weet ben je alleen ongesteld als je bloedt. Misschien zijn dit de zogenaamde ‘‘voorkrampen’’?

Je kan pas spreken van ongesteldheid wanneer je ook bloed verliest. Zoals jij het nu beschrijft ben je dus niet ongesteld.

Ik denk dat je menstruatie gewoon een beetje laat is deze maand want je kan niet ongesteld zijn als je geen bloedverlies hebt idd

Waarschijnlijk begin je vanaf morgen ofzo te bloeden. Dus draag voor de zekerheid maar maandverband.
Is dit je eerste ongesteldheid met de pil? Want dan kan het daar ook door komen.

hoe kun je ongesteld zijn zonder bloed te verliezen :’)

Als je de bijsluiter hebt gelezen staat er dat je in de stopweek ook een keertje niet bloed kan verliezen. (bij de mijne dan)

Ik wil ook op die manier ongesteld worden, lekker schoon (:

Nadat je je laatste pil heb geslikt duurt het altijd nog 1 tot 3 dagen voordat je ongesteld wordt.

Ik slik deze pil nu al meer dan een jaar, en ik heb vrijdag mijn laatste pil gehad. En dit heb ik nog nooit gehad. Dus ik vond het nog al vreemd.

^het kan dat het door stress wat langer duurt voordat je ongesteld word
of omdat je je pil al zolang slikt dat je hormonen als het ware verdoofd zijn

Ik zal het wel gewoon afwachten, het is niets raars, waarschijnlijk! Bedankt voor de reacties, het topic mag gesloten worden.

Komt waarschijnlijk morgen :wink: No worries!

Zou ik ook raar vinden hoor, als ik niet zou bloeden. Het kan wel in de bijsluiter staan, dat dit een keer kan voorkomen. Maar als je er al een jaar aanzit dat is het natuurlijk een beetje apart. Alsnog denk ik dat het niets ernstig is, het is gewoon apart. (: Misschien komt het bloeden nog of blijft het weg omdat je je er zo op focust. Als het de volgende stopweek weer zo is zou ik wel even de dokter bellen, die kan er dan vast wel een uitleg voor geven.

Het is gewoon even afwachten wand het kan ook pas aan het einde komen van je stopweek. Als het niet komt is het gewoon mogelijk dat je in de stopweek keertje niet bloed is helemaal niks ergs aan wand dat kan gewoon voor komen. dus maak je niet druk als het vaker gebeurt gewoon even naar de huisarts

ik heb ook altijd superveel buikpijn 1/2 dagen voor mijn menstruatie, is dat zo gek dan? (en tijdens mijn menstruatie nog 3 dagen erge pijn ongeveer,)

Ik ben ook wel eens niet ongesteld geworden terwijl ik wel de pil slikte, terwijl ik 100% zeker niet zwanger was! Kan door stress komen :slightly_smiling_face: