ongesteld help

Hoi ik heb een klein probleempje
ik ben normaal altijd tussen de 20 en 25 dagen ongesteld
ook al zoon 3 jaar
Maar 2 dagen geleden werd ik het weer maar nu zat er 17 dagen tussen :anguished:?
En normaal ben ik het altijd 10 a 11 dagen heel zwaar de eerste 6 dagen ben ik binnen 3 uur door super plus tampon heen
Maar nu mijn probleem ik was het dus 2 dagen geleden ik deed even inlegkruisje in omdat ik niet thuis was en niet tampon bij me had en in de avond zat er nog maar 5 a 6 druppels bloed in en de avond deed ik nieuwe inlegkruisje in en die was bijna leeg ik vandaag weer nieuwe ingedaan en die is nu nog leeg?
Hoe kan dit?
ik ben niet van eetpatroon veranderd oid

LICHAMEN DOEN SOMS VREEMDE DINGEN =O
GEEN IDEE.

UPJE

Kan gebeuren.

Ik weet niet zeker of ik het goed begrijp, maar volgens mij bedoel je dat je om de 20/25 dagen ongesteld bent? En dat dat dan ongeveer 11 dagen duurt? Want dan ben je het best vaak en lang =(

Het kan denk ik zijn dat je het misschien een keertje overslaat? Ik was vorig jaar dan wel niet zo regelmatig maar wel de ene keer heel heftig (soms zelfs binnen 1,5 uur supertampon + supermaandverband moeten vervangen) en de andere keer een stuk rustiger, of zelfs een maandje niet.

Lichamen kunnen inderdaad vreemde dingen doen, heb je het erg druk op het moment of maak je je ergens erg zorgen over? Want door stress kan het ook minder worden.

Ik zou me er niet echt zorgen om maken als ik jou was =)

HEB JE STRESS?

KAN GEBEUREN IDD.

GA NAAR DE DOKTER? KYKEN WAT DIE VINDTā€¦
HET IS WEL HEEEL LANG HE, 25 DAGEN! DAN BEN JE BYNA ONSTOP ONGESTELDā€¦

UPJE

VOLGENSMIJ BEDOELDE ZE DAT TUSSEN ELKE ONGESTELDHEID NORMAAL 25 DAGEN ZITTEN EN NU MAAR 17
OFZO
TOCH?

Ik denk dat je gewoon onregelmatig ongesteld bent?
Hoe oud ben je? Want als je aan de pil gaat wordt je menstruatie een stuk regelmatiger.

De laatste maanden had ik altijd heel licht en kort mijn regels (chill dus) en nu ineens weer harder en had ik er veel last van. Dus kan inderdaad gewoon ineens veranderenā€¦

Maar je kan misschien inderdaad aan de pil gaan? Ik had vroeger ook heel hard en snel mijn regels (om de 20 dagen ofzo) en dat heeft bij mij heel erg geholpen!

De pil doet wonderen!