Ongesteld en weg

Hoe doen jullie dat als je ongesteld bent en je bent ergens anders, bijvoorbeeld bij een vriendin? Waar doen jullie dan je maandverband/tampon? Sommige zullen nu antwoorden: gewoon in de prullenbak, waar anders? Maar dat bedoel ik niet. Want stel, niemand in dat huishouden is ongesteld en jij gooit je tampon dan in hun prullenbak? Al is het in een wc papiertje, erg fris is het niet voor hun om op te ruimen toch? Of wat denken jullie daarover?

Ik zorgde dan dat ik kleine plastic zakjes had (bijv die van etos of de kleintjes van de hema) en dan deed ik het daar in. Knoop er in en in de grote container!

Ik vind het niet raar om dat gewoon in hun prullenbak te doen. Je bent een gast, dan moet je toch gewoon je afval (wat dan ook) ergens kunnen achterlaten? Daar zijn die prullenbakken ten slotte voor. Tenzij je die plastic (waar het in zit) er niet weer omheen doet, vind ik het een ander verhaal. En zoals pinklieve heb ik ook wel eens gekleurde zakjes in mijn tas.

meestal wikkel ik er wc-papier omheen, en zoals pinklieve zegt in zo’n boterhamzakje als ik het bij me hebt. en anders gewoon alleen wcpapier eromheen wikkelen dat het zo’n pakketje wcpapier is, niet zo’n bloederig ding. dat vind ik dan wel weer apart voor degene die het moeten opruimen.

tampons spoel ik altijd door …

Dit moet je dus niet doen. Wc’s kunnen ervan verstopt raken, bah.

ik heb dat probleem ook altijd, maar laatst stond er geen prullenbakje op de wc. tsja, wat doe je dan …

Ik doe het gewoon in die prullenbak hoor…dat ding staat er niet voor niks. en zolang je het altijd maar in een dikke rol wc papier oprolt is het niet zo erg :slightly_smiling_face:

Hahaha, stel je voor. Ben je ergens anders, denk je sneaky je tampon weg te kunnen spoelen, stroomt de wc over. ‘eh meneer…?’

Maar vedankt voor de reacties. Ik zal een boterhamzakje meenemen. :slightly_smiling_face:

Dat vind ik altijd zo irritant he… dan spoel ik hem maar gewoon door de wc ook!
Ik vind het sowieso raar als mensen niet een prullenbakje op hun wc hebben staan, maar goed, dat is mijn mening.

OT: Gewoon wc papier omheen wikkelen of inderdaad van die zakjes meenemen.

Bij mijn vriend zijn ze met 4 mannen en die moeder is al in de overgang geweest. Zij hebben ook geen prullenbak… Maar ik spoel tampons altijd door, al jaaaren en nooit wat gebeurd.

Ja, echt superirritant… Bij een vriendin van mij hadden ze dat eerst ook niet, terwijl ze daar met 3 vrouwen zijn… Dus ik vroeg een keer waar ze dat dan altijd liet en toen zei ze dat ze altijd naar de keuken liep… Juist, dat was ik nou echt niet van plan om zomaar bij iemand anders te doen…

ik wikkel het meestal 3000x in een wc papiertje en dan in een zakje in mijn tas. dan gooi ik het buiten in een openbare prullenbak (niet in de bosjes ofzo) weg

Ik wikkel het in wc papier en gooi het gewoon weg in de prullenbak. Zo shockerend is het toch niet, alle meisjes zijn toch ongesteld? En ze gaan echt niet de prullenbak doorzoeken om te kijken wat er inzit hoor…

Ja, maar dan nog. Er zijn ook wel eens andere mensen die daar naar de wc gaan neem ik aan. Of voor lege wcrolletjes ofzo, weet ik veel. Ik vind het gewoon raar :’)

Wij hebben onze ongesteldheidsspullen altijd boven staan in de badkamer waar wij ook een 2e wc hebben. Daar staat dus ook een prullenbak. Dus beneden hebben we er geen.
Dus eigenlijk is dat niet echt raar want daar gooien we toch niets in. Maarja mijn kamer is ook boven dus als er vriendinnen gaan plassen is dat meestal ook boven.

gewoon in de prullebak, daar is dat ding voor. is toch niet raar als je ongesteld bent? heeft je vriendin ook last van hoor.

Ik bleef eens een paar nachtjes slapen bij mijn vriendje en ik was ongesteld… het viel me ineens op dat er in geen van de drie badkamers een prullenbak stond :astonished: Ik vroeg mijn vriendje ernaar en hij begreep serieus niet waarom je een prullenbak nodig zou hebben in de badkamer. Nou ja… sindsdien spoel ik mijn tampons altijd door het toilet. Kost natuurlijk wat meer moeite voor de waterzuivering, maar ach, er zijn genoeg meiden die hetzelfde doen.

Aan maandverband doe ik niet.