ongesteld en Walibi HELP!!

Ik ga zo naar walibi,maar ben nét ongesteld geworden. Ik krijg dan wel is krampen. vorige maand wel,de maand ervoor niet.dan weer wel dan weer niet. maar nu ben ik in de war. het kan tch opeens zijn dat ik krampen krijg . door spanning ofzo? Kan ik iets doen tegen de pijn vóórdat die komt? Dus dat ie niet komt??

uh, nouja je hebt bij de dokter van die pilletjes ertegen. maar dat is nu al te laat. neem anders een paracetamol in, en over een paar uur nog 1? succes.

aleve heeft speciaale pillen voor menstruatie pijn

Neem paracetamols mee, en doe een tampon in + maandverband. Dan moet het goed gaan…

lang leven de pilleeeen! =D

maar helpt paracetemol wel als je het slikt terwijl de pijn niet eens is gekomen?

Voltare K. Ik weet niet of je dat kent!? Best wel een zware pijnstiller maar werkt perfect. Heel veel sterkte in ieder geval, enjoy!

die heb ik dus niet…tenminste niet die pillen

zou het pas innemen als je last krijgt, tegenwoordig werken pillen vrij snel

aah kut D:
Ik wíl geen pijn. maar weetje…tis wel toevallig dat als ik iets leuks doe dan gaan pijn krijg. Zoals op school. op school heb ik er geen last van. Maar als ik bijv ongesteld word in het weekend en ik blijf hele dag thuis…tja dan word het me dood ^^

Paracetamol, tampon, en gaan met die banaan achtbaan! :slightly_smiling_face:

Als je ervan uit gaat dat je pijn hebt, is de kans groter dat je het krijgt. Dus geniet gewoon, en dan zie je het vanzelf wel!
Als je dan toch pijn krijgt, heb je wel genoten en kun je dat met paracetamol makkelijk verhelpen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bij mij voel ik nooit verschil.

(of toch wel, maar dan moet ik wel té veel pijn hebben zonder.)[/b]

Ik gebruik altijd ibuprofen, makkelijk te slikken en werkt goed/snel