Ongesteld en toch verder gaan?

Hoi, ik ben 16 jaar en nog niet ongesteld. Een jongen heeft me wel eens gevingerd, maar ik vond het niet echt fijn. Ik vraag me af of een jongen tijdens het vingeren aan je merkt dat je nog niet ongesteld bent…

liefs

Nee…

[b] Nou ik denk toch echt niet dat een jongen dat zou merken…

Hoe zou het dat willen merken dan ?

[/b]

Nein.

nou als ze dat kunnen merken zou ik dat een wonder vinden. hoe kunnen ze dat nou merken :stuck_out_tongue:

omg, ik vind dit echt een hele domme vraag XD sorry

maar nu ff serieus je bent 16 en nog steeds niet ongesteld
dan moet je naar je huisarts gaan om te laten kijken…
want tis niet goed als je nog nie ongesteld ben op je 16de

xje

nee,
het kan zijn dat je te gespannen was, waardoor je je vagina meer samenspande, of dat je niet opgewonden/nat genoeg was.
Maar die dingen hebben niets met ongesteldheid te maken

Dat is niet waar wat je zegt…
het kan zeker, daar is niks mis mee…
en hoef je oook niet meteen naar een dokter mee te gaan…
ik ben zelf 15 en wel al ongesteld maar ik kan er genoeg die 16 zijn en nog niet ongesteld zijn…

WTF, dat slaat echt nergens op!

Als je 18 bent zou ik wel ff naar de dokter gaan, als het dan nog steeds niet is. Maar voor nu hoef je je geen zorgen te maken hoor!!

Nee, maar hoezo zou dat erg zijn dan?

idd :wink:
geef je gelijk…
mensen schrijven van zo een berichtjes die nergens op slaan…
als je 18 bent en het dan nog niet bent zou ik idd wel even gaan laten nakijken…

Ja hea, en dat dat meisje die vraag stelt, geeft al aan dat ze er miss niet zoveel van weet, maar het wel graag wil weten. Dus als iemand dan van die achterlijke dingen gaat roepen weet zij al helemaal niet meer wat ze moet geloven.
Maargoed, is dus niets aan de hand hoor, dat je nog niet ongesteld bent!

haha, gelukkig is er toch nog iemand die het zelfde dacht dan mij :stuck_out_tongue:
maargoed…

x

YEAH, zitten we mooi op één lijn
:headbang2

hahah, wat zijn we cool he :ok_woman:

[i]Meid maak je geen zorgen :wink:
jongens die weten daar zoiezo heel weinig van af… en als ze het dan proberen te begrijpen zijn ze t na een paar uur alweer vergeten. jongens merken daar niets van tijdens t vingeren en de rest natuurljik…
doe gewoon je ding… en pas als je er klaar voor bent!

[/i]

Mee eens met LotteMaas19

Het kan de natuur zijn dat je wat later ongesteld wordt, missch was het bij je moeder/zussen/oma ook zo? Dan kun je er nog wel even mee wachten.

Heb je wel andere vrouwelijke kenmerken? borsten? schaamhaar? Dan weet je iniedergeval zeker dat je vrouwelijke hormonen werken.
Zo niet, dan adviseer ik je om even langs de huisarts te gaan.

Ik ken iemand die 18 is, die nog niet ongesteld is. Die is naar de dokter geweest, maar niks aan het handje hoor. Wees blij als je laat bent!